سبد خرید

Infantino اینفنتینو

کیسه غذا خوری کودک Infantino کیسه غذا خوری کودک Infantino
ناموجود
کیسه غذا خوری کودک Infantinoاین کیسه غذا خوری مناسب برای ذخیره و سرو غذای کودک نوپا می باشد. این کیسه دارای یک دستگاه پر کن به شکل لوله است, غذا را ابتدا داخل این دستگاه ریخته و سپس با فشار دادن دستگاه غذا به داخل کیسه ریخته می شود. این کیسه مناسب برای پوره و یا غذای نرم می باشد. این کیسه را می تو..
274,000تومان
چراغ خواب طرح وال اینفنتینو Infantino چراغ خواب طرح وال اینفنتینو Infantino
ناموجود
چراغ خواب طرح وال اینفنتینو Infantinoمناسب برای کودکان بالای 3 ماه جنس باله ها و دم وال پولیشی به همراه نور آرامش بخش  رنگ LED قابل تغییر  موزیکال  به کمک سه عدد باتری قلمی روشن می شود.   ..
313,000تومان
چراغ خواب شب تاب کودک Infantino چراغ خواب شب تاب کودک Infantino
ناموجود
چراغ خواب شب تاب کودک Infantinoچراغ خواب شب تاب را زمان بدو تولد می توان به عنوان یک نور شب حلق آویز در اتاق کودک استفاده کرد. این نور بژ رنگ می باشد. در این چراغ خواب یک سنسور صوتی وجود دارد که زمانی که کودک بیدار می شود این دستگاه به صورت خودکار نور تسکین دهنده ای روشن می کند و ملودی خیره کنند..
170,000تومان
چراغ خواب  کودک Infantino چراغ خواب  کودک Infantino
ناموجود
چراغ خواب  کودک Infantinoچراغ خواب  را زمان بدو تولد می توان به عنوان یک نور شب حلق آویز در اتاق کودک استفاده کرد. این نور صورتی رنگ می باشد. در این چراغ خواب یک سنسور صوتی وجود دارد که زمانی که کودک بیدار می شود این دستگاه به صورت خودکار نور تسکین دهنده ای روشن می کند و ملودی خیره کننده ای پخش می..
170,000تومان
پوپت نُه عددی حیوانات Infantino
ناموجود
پوپت نُه عددی حیوانات Infantino- مناسب برای کودکان از بدو تولد- محصول کشور چین- رنگ آمیزی شاد و جذاب- کیفیت بسیار بالا   ..
51,300تومان
پلی جیم چادر و خیمه کودک Infantino پلی جیم چادر و خیمه کودک Infantino
ناموجود
پلی جیم چادر وخیمه کودک Infantinoاین پلی جیم دارای یک حلقه است که از وسط چادر آویزان بوده و چهار اسباب بازی با رنگ های شاد و زیبا به این حلقه متصل می باشد. این اسباب بازی ها به شکل : یک شیر, یک فیل موزیکال, یک پروانه و یک پرنده ساخته شده است. اسباب بازی فیل دارای یک موسیقی شاد و زیبا است و باعث سر..
652,000تومان
پلی جیم موزیکال اینفنتینو Infantino پلی جیم موزیکال اینفنتینو Infantino
ناموجود
پلی جیم موزیکال اینفنتینو Infantinoمناسب برای کودکان از بدو تولد به راحتی قابل نصب و جمع شدن است. دارای بالش کوچکی است که به کودک کمک می کند برای مدتی روی شکم خود قرار بگیرد. دارای سه عدد عروسک آویزدار نرم دارای آینه کوچکی برای سرگرم کردن کودک تشویق کودک به تحرک و تلاش برای گرفتن عروسک های ..
688,000تومان
پلی جیم طرح پروانه کودک Infantino پلی جیم طرح پروانه کودک Infantino
ناموجود
پلی جیم طرح پروانه کودک Infantinoپلی جیم به شکل یک پروانه ساخته شده است. این پلی جیم دارای سه عدد آویز عروسکی پارچه ای می باشد و همچنین دارای رنگ آمیزی شاد و جذاب است. یکی از آویزهای عروسکی دارای یک دندانگیر برای تسکین درد لثه های کودک می باشد. این پلی جیم به راحتی باز و بسته می شود و توسط دستگیره..
279,000تومان
پلی جیم طرح لاک پشت کودک Infantino پلی جیم طرح لاک پشت کودک Infantino
ناموجود
پلی جیم طرح لاک پشت کودک Infantinoپلی جیم به شکل یک لاک پشت ساخته شده است. این پلی جیم دارای سه عدد آویز عروسکی پارچه ای به شکل یک لاک پشت, یک جوجه طلایی و یک ماهی می باشد و همچنین دارای رنگ آمیزی شاد و جذاب است. آویز لاک پشت دارای یک دندانگیر برای تسکین درد لثه های کودک می باشد. این پلی جیم به را..
279,000تومان
پلی جیم طرح لاک پشت اینفنتینو Infantino پلی جیم طرح لاک پشت اینفنتینو Infantino
ناموجود
پلی جیم طرح لاک پشت اینفنتینو Infantinoمناسب برای کودکان از بدو تولد دارای 4 عدد عروسک آویز دارای 40 عدد توپ رنگی متوسط سر لاک پشت محل قرار گرفتن توپ ها می باشد. دیواره ی این تشک بازی به گونه ای طراحی شده که هنگام نشستن کودک مانند محافظ می باشد. دارای کیفیت عالی دارای رنگ آمیزی شاد و جذاب ..
813,000تومان
پلی جیم طرح جنگل اینفنتینو Infantino پلی جیم طرح جنگل اینفنتینو Infantino
ناموجود
پلی جیم طرح جنگل اینفنتینو Infantinoمناسب برای کودکان از بدو تولد دارای 3 عدد عروسک آویزدار جهت تشویق رسیدن و گرفتن دارای ساک قابل حمل به راحتی قابل باز و بسته شدن  ..
438,000تومان
پلی جیم استخر توپ کودک Infantino پلی جیم استخر توپ کودک Infantino
ناموجود
پلی جیم استخر توپ کودک Infantinoپلی جیم و استخر توپ مناسب برای کودکان از بدو تولد می باشد. این پلی جیم شامل دو قوسی, سه اسباب بازی به شکل میمون, بچه فیل و شیر و 20 توپ پلاستیکی رنگارنگ می شود. این پلی جیم مکانی مناسب برای نشستن و یا خواباندن کودک می باشد. شما می توانید لبه های توری این تشک را بلند..
525,000تومان
پلی جیم آینه دار طرح شیر و میمون اینفنتینو Infantino پلی جیم آینه دار طرح شیر و میمون اینفنتینو Infantino
ناموجود
پلی جیم آینه دار طرح شیر و میمون اینفنتینو Infantinoمناسب برای کودکان از بدو تولد دارای آینه بزرگ سرگرم کننده کودک به همراه بالشتکی که کمک میکند کودک شما برای چند دقیقه روی شکم خود قرار بگیرد. دارای نمودار رشد برای اندازه گیری نوزاد بسته بندی جمعوجور دارای 2 عدد عروسک آویز  ..
288,000تومان
موبایل موزیکال تاشو اینفنتینو Infantino موبایل موزیکال تاشو اینفنتینو Infantino
ناموجود
موبایل موزیکال تاشو اینفنتینو Infantinoمناسب برای کودکان بالای 3 ماه  آینه سرگرم کننده برای نگاه کردن حاوی صداهای  جالب، احوالپرسی و عبارات دیگر به زبان انگلیسی به راحتی باز و بسته می شود. محصول کشور چین  ..
37,000تومان
قاشق سرلاک خوری اینفنتینو Infantino
ناموجود
قاشق سرلاک خوری اینفنتینو Infantinoقابل استفاده برای کودکان 6 ماه به بالا قابل نصب روی شیشه سرلاک خوری Infantino دارای قاب پلاستیکی  که هر قاب شامل دو عدد قاشق است. محصول کشور چین  ..
40,000تومان
نمايش 1 تا 15 از 62 (5 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات