سبد خرید

lamaze لمیز

پلی جیم دو کاره lamaze پلی جیم دو کاره lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
پلی جیم دو کاره lamaze ويژگي محصول:دارای آویز موزیکال با 3 عدد عروسک پولیشیدارای 2 بالش برای سر و گردن کودک (قابل استفاده حتی از بدو تولد)زمانی که کودک بزرگ تر می شود.براي استفاده از اين محصول نيازمند دو باتري قلمي مي باشيد.با قراردادن دسته هاى آبى رنگ فرزند دلبند شما در حاليكه داخل پلى ..
341,000تومان
عروسک پولیشی گاو کشاورز lamaze عروسک پولیشی گاو کشاورز lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
عروسک پولیشی گاو کشاورز lamaze عروسک پوليشي گاو كشاورز عروسكي است که کودک می تواند دگمه شلوارش را باز و بسته کند. زیپ جلو شلوارش را باز و بسته کند. این کارها به تقویت و تمرکز فرزند دلبندتان کمک می کند و مهارتهای فردی او را افزایش می دهد ابعاد:٢١سانتي متر*٣٨.١سانتي متر*١٤سانتي متر توليد:کشور آمریک..
78,000تومان
عروسک پولیشی وال آبی Lamaze عروسک پولیشی وال آبی Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
عروسک پولیشی وال آبی Lamazeويژگي اين محصول:کیفیت بسیار عالی جنس پولیشی و بهداشتی استفاده از الیاف پارچه طبیعی و غیر مضر دارای استاندارد ایمنی اسباب بازی.کشور توليد كننده امریکا سن استفاده: نوزاد تا 2 سال جنس..
87,000تومان
عروسک پولیشی دختر کابوی Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
عروسک پولیشی دختر کابوی Lamazeاین عروسک به افزایش مهارتهای کودکتان کمک می کندکودک دلبندتان می تواند دگمه جلیقه عروسك را باز و بسته کند.دستمال گردنش را ببندد و زیپ چکمه هایش را ببندد  ،که این کارها به تقویت وتمرکز او کمک می کند و مهارتهای فردی او را افزایش می دهد.ابعاد:  ١٠.٨سانتي متر*٣..
78,000تومان
عروسک پولیشی خرس تدی Lamaze عروسک پولیشی خرس تدی Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
عروسک پولیشی خرس تدی Lamazeمشخصات محصول : خرس عروسکی بامزه بسیار نرم است بسیاري از ویژگی های جغجغه را داراسترنگ شاد محصول موجب تحریک حس بينيايي کودکمي شود . مناسب از بدو تولدتدی در اولین ویژگی گرفتن و فشار دادن را به کودکان آموزش می دهد و مهارتهای حرکتی کودک دلبندتان را اصلاح می کندص..
101,000تومان
عروسک پولیشی بچه Lamaze عروسک پولیشی بچه Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
عروسک پولیشی بچه Lamaze عروسک دوست داشتنی و  نرم که دوستی خوب در هر کجا برای کودک دلبندتان می باشد.پیشبند عروسک قابلیت جدا شدن دارد.بافت و  پارچه طرح دارمناسب برای استفاده از بدو  تولداین محصول  تعادل بین رنگهای روشن و الگوی کنتراست بالا ایجاد می کند و به تحریک بینایی کودک کمک می کند.ا..
75,000تومان
ست کادویی عروسک پولیشی اسب صورتی و پرنسس Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
ست کادویی عروسک پولیشی اسب صورتی و پرنسس Lamazeمشخصات محصول: یک پك زيبا شامل اسب صورتی و یک پرنسس زیبا می تواند یک انتخاب مناسب برای هدیه دادن به كودك دلبندتان باشد جنس این محصلول پوليشس است و رنگ های شاد آن توجه کودک را به خود جلب می کند.جنس نرم این عروسک ها کودک را به فشار دادن و تکان دادن..
111,000تومان
حلزون آینه دار lamaze حلزون آینه دار lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
حلزون آینه دار lamazeویژگی ها: اسباب بازی های برند معتبر نوزادی Lamaze حلزون بامزه آینه دار با قابلیت تولید صدا و نور در تاریکی دارای آهنگ های متنوع شاد و لالایی بسیار سرگرم کننده براحتی قابل شستشو  دارای یک آینه کاملا بی خطر و نشکن قابلیت پخش تصاویر جذاب و سرگرم کننده براحتی قابل حمل توسط کود..
105,000تومان
جغجغه متحرک حلزون Lamaze جغجغه متحرک حلزون Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
جغجغه متحرک حلزون Lamazeویژگی ها: اسباب بازی های برند معتبر نوزادی Lamaze اسباب بازی پولیشی با کیفیت عالی و بدون پرز رنگامیزی جذاب و سرگرم کننده دارای توپک های ریز در دل حلزون برای تولید صدای سرگرم کننده جنس کالا از پارچه و پلاستیک بی ضرر و بسيار با کيفيت حتی برای دهان کردن کودک این جغجغه بافت ها ..
48,000تومان
جغجغه زرافه Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
جغجغه زرافه Lamaze ويژگي هاي اين محصول:دارای رنگامیزی جذاب و سرگرم کننده  قابلیت تولید صداهای جالب با تکان دادن جغجغه دارای گوش های نرم و پاهای طنابی  قابل حمل توسط کودک آشنایی کودک با حیوانات مختلف و صداها، تقویت حس شنوایی کودک تقویت شناسایی رنگ ها تقویت هماهنگی بین دست ها و چشم ها.کشور ساز..
38,000تومان
جغجغه خرگوش Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
جغجغه خرگوش Lamazeويژگي هاي اين محصول:دارای رنگامیزی جذاب و سرگرم کننده  قابلیت تولید صداهای جالب با تکان دادن جغجغه دارای گوش های نرم و پاهای طنابی  قابل حمل توسط کودک آشنایی کودک با حیوانات مختلف و صداها، تقویت حس شنوایی کودک تقویت شناسایی رنگ ها تقویت هماهنگی بین دست ها و چشم ها.کشور سازن..
39,000تومان
تخم مرغ چرخان Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
تخم مرغ چرخان Lamaze ويژگي هاي اين محصول:قابلیت چرخش جوجه ها بصورت چرخ و فلک و چرخش هر کدام به دور خود دارای گوش های نرم رنگامیزی جذاب و سرگرم کننده،  قابلیت تولید صدای جیک جیک پرنده  ، دارای پایه چسبانکی برای قرار دادن روی سطح صاف قابل قرارگیری بر روی صندلی غذاخوری به راحتی قابل شستشو تقویت شنا..
60,000تومان
آویز کریر جغجغه ای دندانی Lamaze آویز کریر جغجغه ای دندانی Lamaze
ناموجود
برند: lamaze لمیز
آویز کریر جغجغه ای دندانی Lamazeمناسب برای کودکان از بدو تولد کیفیت بسیار عالی و جنس پولیشی و بهداشتی استفاده از الیاف پارچه طبیعی و غیر مضر دارای صدای جغجغه قابلیت اتصال به کالسکه، تخت و کریر دارای استاندارد ایمنی اسباب بازی..
42,000تومان
نمايش 1 تا 13 از 13 (1 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات