سبد خرید

صابون و شامپو سر و بدن کودک و نوزاد

برند: chicco چیکو
لوسیون بدن کودک چیکو Chiccoاین لوسیون دارای فرمولی حاوی 87 درصد مواد منشا طبیعی، غنی شده با شیر بادام شیرین مغذی و نرم کننده است که به سرعت جذب می شود و بدون چربی مرطوب می کند و پوست کودک را نرم و ابریشمی نگه می دارد.لوسیون چیکو از نظر پوست برای پوست های حساس تست شده است.دستورالعمل استفاد..
308,000تومان
برند: chicco چیکو
روغن ماساژ کودک 200 میل چیکو Chiccoاین روغن ماساژ دارای فرمولی حاوی 74 درصد مواد منشاء طبیعی، غنی شده با روغن پنبه مغذی و آنتی اکسیدان ویتامین E است.این روغن مناسب پوست حساس کودکان می باشد.دستورالعمل استفاده: مقدار کافی را در کف دست خود بریزید و پوست تمیز و خشک را بمالید و به آرامی ر..
308,000تومان
شامپو بدن کودک 750 میل موستلا Mustelaتاریخ انقضا: 2024/12این شامپو مناسب برای نوزادان و کودکان است و به آرامی و به طور موثر پوست کودک را تمیز می کند. بافت فوم آبی رنگ و رایحه با طراوت آن باعث تحریک حواس بینایی و بویایی کودک می شود.با استفاده از این شامپوی کف دار حمام را برای کودک خود سرگرم کنن..
844,000تومان
کف پاک کننده 150 میل بی بی کوکول Babycoccole
ناموجود
کف پاک کننده 150 میل بی بی کوکول Babycoccoleکف پاک کننده ملایم و سبک مخصوص پوست حساس نوزادان و کودکان خردسال می باشد که با مواد طبیعی و خالص خود مانند بتاگلوکن های جو دو سر و بیسابولول از بابونه خاصیت نرم کنندگی، آرامش بخشی و حفاظتی دارد. همچنین همه لطافت عصاره گل نیلوفر آبی هم به آن افزوده شده ..
35,000تومان
کف حمام کودک مادرکر Mothercare
ناموجود
کف حمام کودک مادرکر Mothercareمناسب برای کودکان از بدو تولد حجم 300 میلی لیتر حاوی عصاره بابونه و روغن زیتون برای نرمی و لطافت پوست نوزاد فاقد مواد حساسیت زا..
33,400تومان
کرم شستشودهنده صورت و بدن استلاتوپیا کودک 200 میل موستلا Mustela
ناموجود
کرم شستشودهنده صورت و بدن استلاتوپیا کودک 200 میل موستلا Mustelaتاریخ انقضاء محصول 2020/02 کاربرد:شوینده کرمی استلاتوپیا 92% رفع التهاب, کشیدگی و خارشمزایا:شوینده روزانه صورت و بدن کودکان دارای پوست آتوپیک, محافظ و تسکین دهنده علایم سوزش, خارش, خشکی و کشیدگی پوست به خا..
116,000تومان
ژل شستشو دهنده و تغذیه کننده حاوی کلد کرم مو و بدن کودک 300 میل موستلا Mustela
ناموجود
ژل شستشو دهنده و تغذیه کننده حاوی کلد کرم مو و بدن کودک 300 میل موستلا Mustelaتاریخ انقضاء محصول 2020/01کاربرد:شوینده غیرصابونی پوست سر و بدن نوزادان وکودکان دارای پوست خشکمزایا:پاک کننده ملایم بدن و موها تغذیه و نرم کننده پوست خشک محافظت و تقویت لایه هیدرولیپیدی پوست..
81,000تومان
ژل شستشو دهنده مو و بدن موستلا Mustela
ناموجود
ژل شستشو دهنده مو و بدن موستلا Mustelaتاریخ انقضاء محصول 2020/09موستلا, متخصص مراقبت از پوست کودکان و مادران, با رویکرد تخصصی در استفاده از مواد اولیه طبیعی و بدون اسانس های روغنی و بدون الکل احساس لذت و رضایت در هنگام استفاده از این محصولات را برای شما به ارمغان می آورد.تاثیر مشهود و به اثب..
139,000تومان
ژل شستشو دهنده سر و بدن درموکلینزینگ موستلا Mustela
ناموجود
ژل شستشو دهنده سر و بدن درموکلینزینگ موستلا Mustelaتاریخ انقضا:2024/11شامپو ژل سر و بدن موستلا Mustelaکاربرد: حاوی عصاره آووکادوشوینده غیر صابونی پوست سر و بدن نوزادان و کودکان، بدن و سر نوزادان و کودکان را با ملایمت تمیز می کند و در عین حال آسیبی به لایه هیدرو لیپیدی پوست نمی رساند. ترکیبات: ..
499,000تومان
ژل شستشو دهنده سر و بدن حاوی کلد کرم موستلا Mustela
ناموجود
ژل شستشو دهنده سر و بدن حاوی کلد کرم موستلا Mustelaپاک کننده عمقی و ملایم پوست دارای خاصیت مغذی و التیام بخش حاوی آواکادو ژل پاک کننده سر و بدن موستلا را می توانید به عنوان بخشی از برنامه ی بهداشت روزانه ی کودکانی که پوستشان دچار سوزش موقتی و خشکی ذاتی است استفاده کنید. حجم 300 میل..
66,000تومان
ژل حمام برای مو و پوست کودک هیپ Hipp
ناموجود
برند: HIPP هیپ
ژل حمام برای مو و پوست کودک هیپ Hippتاریخ انقضاء: 2022/09400 میلی لیتر ضد حساسیت مناسب برای پوست و موی کودکبرند آلمانی تولید شده در کشور سوییس..
181,000تومان
محلول پاک کننده بدون نیاز به آبکشی (فیزیو ب ب) موستلا Mustela
ناموجود
محلول پاک کننده بدون نیاز به آبکشی (فیزیو ب ب) موستلا Mustelaتاریخ انقضا: 2024/09مزایا: مناسب برای پاک کردن نواحی ظریف و حساس پوست, پاک کننده باقی مانده کرم های محافظ ادرار و مدفوع از ناحیه پوشک مناسب برای پاک کردن صورت و چشم ها بدون ایجاد تحریک و سوزش فاقد الکل و صابون بوده و لایه هیدر..
495,000تومان
فوم شستشوی دست وی کر مخصوص کودکان آنتی باکتریال Wee Care
ناموجود
فوم شستشوی دست وی کر مخصوص کودکان آنتی باکتریال Wee Careاز آن جایی که شستن دست و صورت برای کودک بسیار حائز اهمیت است بهترین روش, تشویق کودک به شستن آن هاست.آموزش شستشوی دست و صورت به کودک باید به گونه ای باشد که برای او تبدیل به عادت روزانه شود.بهترین راهکار برای آموزش اینست که شستن دست ..
5,900تومان
فوم شستشوی دست و صورت وی کر مخصوص کودکان ویژه پسران Wee Care
ناموجود
فوم شستشوی دست و صورت وی کر مخصوص کودکان ویژه پسران Wee Careاز آن جایی که شستن دست و صورت برای کودک بسیار حائز اهمیت است بهترین روش, تشویق کودک به شستن آن هاست.آموزش شستشوی دست و صورت به کودک باید به گونه ای باشد که برای او تبدیل به عادت روزانه شود.بهترین راهکار برای آموزش اینست که شستن دست و ..
6,600تومان
فوم شستشوی دست و صورت وی کر مخصوص کودکان اسپورت Wee Care
ناموجود
فوم شستشوی دست و صورت وی کر مخصوص کودکان اسپورت Wee Careاز آن جایی که شستن دست و صورت برای کودک بسیار حائز اهمیت است بهترین روش, تشویق کودک به شستن آن هاست.آموزش شستشوی دست و صورت به کودک باید به گونه ای باشد که برای او تبدیل به عادت روزانه شود.بهترین راهکار برای آموزش اینست که شستن دست و صورت..
6,600تومان
نمايش 1 تا 15 از 70 (5 صفحه)

صابون و شامپو سر و بدن کودک و نوزاد

دراین دسته بندی صابون، شامپو سر و بدن کودک نوزاد که از لوازم مورد نیاز در لیست سیسمونی نوزاد ارائه می گردد. این محصولات برای شستشو در حمام کودک و نوزاد حداقل تا سن 4 تا 5 سالگی استفاده می گردد.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات