سبد خرید

لیست خرید سیسمونی نوزاد

 

راهنمای خرید سیسمونی

هیجان انگیز ترین خرید، خرید برای نوزاد تازه متولد شده یا نوزادی تو راهی است. حالا تصور کنید در منزل نشستید و بدون احساس خستگی و در آرامش همه آنچه که نوزاد شما نیاز دارد را از بیبی پرو انتخاب کند، مزایای استفاده از هر کدوم را بررسی می کنید، نظرات مادران و پدران دیگر که از این محصول استفاده کردند را می خوانید و اگر سوالی برای شما پیش آمد با ما تماس می گیرید و همکاران ما با صبر و حوصله شما را راهنمایی می کنند.

بیبی پرو توسط مادرانی راه اندازی شده که خود اونها هم شرایط شما را داشته اند به همین خاطر می توانید اطمینان داشته باشید کالاهایی که در سایت موجود است با نگاه دقیق و حساس مادرانه انتخاب شده است. پس برای خرید سیسمونی و لوازم مورد نیاز نوزاد می توانید هر سوالی داشتید را از ما با اطمینان کنار شما هستیم.

 

اینکه برای سیسمونی چه چیزی را خریداری کنیم، همیشه دغدغه نومادران و نو پدران بوده است. برای اینکه به تهیه سیسمونی بپردازید باید بدانیم که خرید سیسمونی و مایحتاج کودک برای هر خانواده با خانواده دیگر متفاوت است؛ برای اینکه لیست سیسمونی دلبندتان را تهیه نمایید به سه عامل زیر توجه نمایید:

 

سبک زندگی و تاثیر آن در لیست سیسمونی:

 سبک زندگی شما چگونه است؟ پیاده روی در برنامه روزانه شما قراردارد؟ آیا اهل سفر هستید؟ با ماشین یا هواپیما؟

 

فضای منزل و تاثیر آن در لیست سیسمونی:

آیا فضای کافی برای قراردادن وسایل کودک دارید؟ علاوه بر تخت و کمد، کالسکه و کریر نیاز به فضا جهت جانمایی دارند، آیا در حمام فضای مناسب برای قرار دادن وان کودک دارید؟ اگر خیر می توانید از وان های تاشو استفاده نمایید.

 

بازه سنی و تاثیر آن در لیست سیسمونی:

سبک خرید شما برای سیسمونی چگونه است؟ آیا تمایل دارید کل مایحتاج کودک را تهیه نمایید، یا ترجیح می دهید خرید خود را به دوره های کوتاه مدت تری تقسیم کنید، بطور مثال برخی خانواده ها تمام مایحتاج کودک تا سن 2 سالگی را تهیه می نمایند و برخی تنها مایحتاج 3 ماهه اول را خریداری می نمایند؛ نظر شما در این مورد چیست؟ 

 

حالا وقتی به تک تک سوالات بالا جواب دادید کاغذ و خودکار آماده کنید و از اقلام زیر باتوجه به جواب های بالا لیست سیسمونی را تهیه کنید.

 

 

 

 

مراقبت های بهداشتی

 

تقریبا به جرات می توان گفت از اولین محصولاتی که در لیست سیسمونی نوزاد می تونید تهیه کنید محصولات مراقبت بهداشتی است. اگر ذوق بسیار بالایی دارد تا زودتر خرید سیسمونی نوزاد را شروع کنید این دسته بندی انتخاب خیلی خوبی است، چرا که کمترین وابستگی به جنسیت نوزاد در لیست سیسمونی متعلق به مراقبت های بهداشتی است.

نکته قابل توجه: در خرید محصولات بهداشتی حتما به تاریخ مصرف آنها توجه کنید و سعی نمایید محصولاتی با تاریخ انقضای بالاتر را تهیه نمایید. این نکته بویژه در محصولات با دوره عمر بالاتر همچون روغن ماساژ، کرم و لوسیون بدن از اهمیت بالاتری برخوردار است تا محصولات پر مصرفی چون شامپو سر و بدن و یا صابون. لیست سیسمونی نوزاد را در محصولات مراقبت بهداشتی نوزاد به تفکیک سه بخش در ذیل آورده شده است. قابل توجه است این محصولات را هم در لیست سیسمونی نوزاد دختر و هم در لیست سیسمونی نوزاد پسر می توانیم قرار دهیم. و فقط اندکی از محصولات هستند در طرح و رنگ در سیسمونی دخترانه و سیسمونی پسرانه متفاوت می باشد.

 

تعویض کودک و نوزاد

 

 

شستشو در حمام

 

 

بهداشت شخصی

 

 

لباس کودک و نوزاد

هیجان انگیز ترین بخش خرید سیسمونی نوزاد خرید لباس نوزاد می باشد. اغلب خانواده ها از اولین اقلامی که در لیست سیسمونی نوزاد برای تهیه قرار می دهند لباس نوزاد می باشد. باید توجه کنید که لباس نوزاد بسیار به جنسیت نوزاد بستگی دارد پس پیشنهاد می کنیم تا هفته های چهاردهم بارداری و شانزدهم بارداری که می توان جنسیت جنین را تخمین زد تحمل نمایید! انتظاری شیرین و دلچسب!

اما اگر دوست دارید اولین خرید از لیست سیسمونی شما لباس نوزاد باشد، دقت نمایید که می توان برخی اقلام که وابستگی به جنسیت ندارند مانند جوراب، ست های بیمارستانی با طرح اسپرت و بادی های زیر دکمه دار را تهیه نمایید.

 

لباس سیسمونی نوزاد

 

 

لوازم غذاخوری

تصور کنید که کوچولوی دوست داشتنی شما با دست های کوچک و ناز در حال خوردن غذا باشد چقدر صحنه لذت بخشی است. حالا باید در لیست سیسمونی نوزاد لوازم غذاخوری نوزاد را انتخاب کنید اغلب لوازم غذاخوری مثل قاشق و چنگال و سرویس قابلمه و ظروف غذاخوری یا شیشه شیر و پستانک و لیوان و قمقمه و فلاسک و پیشبند همه در این لیست هستند.

این سری از اقلام لیست سیسمونی نیز بدلیل طرح بندی و رنگ های متنوع می تواند در سیسمونی نوزاد دختر و سیسمونی نوزاد پسر متفاوت باشد، اما اگر بازهم طاقت ندارد و دوست دارید هر چه زودتر سیسمونی نوزاد خودتان را آماده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از طرح ها و رنگ های اسپرت در خرید سیسمونی استفاده کنید.

 

لوازم غذاخوری

 

 

بازی و سرگرمی

 

 

بازی و سرگرمی

 

 

 

ایمنی و مراقبت از نوزاد و کودک

 

 

ایمنی و مراقبت از نوزاد و کودک

 

 

 

لوازم خواب کودک

 

 

 

لوازم خواب کودک

 

 

گردش و سفر

 

 

گردش و سفر

 

 

 

 

 

مایحتاج مادر

 

 

&

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات