سبد خرید

تب سنج و دماسنج نوزاد و کودک

دماسنج دیجیتالی دو کاره فیلیپس اونت Philips Avent دماسنج دیجیتالی دو کاره فیلیپس اونت Philips Avent
ناموجود
دماسنج دیجیتالی دو کاره فیلیپس اونت Philips Aventقابل استفاده برای اندازه گیری دمای اتاق کودک و دمای حمام قابل شناور شدن روی آب ایمن برای بازی کردن کودک اندازه گیری سریع و دقیق طراحی زیبا و جالب مناسب کودک دلبند شما..
150,000تومان
دماسنج حمام کودک طرح ماهی وی بیبی Wee Baby دماسنج حمام کودک طرح ماهی وی بیبی Wee Baby
ناموجود
دماسنج حمام کودک طرح ماهی وی بیبی Wee Babyیکی از نگرانی های مادران هنگام حمام کردن کودک دمای آب می باشد. دماسنج حمام وی این امکان را برای مادران فراهم می کند تا دمای آب را به راحتی بتوانند اندازه گیری کنند. دماسنج روی سطح آب وان شناور شده و دمای آب را تعیین می کند. استفاده از این وسیله آسیب د..
12,000تومان
دماسنج حمام کودک با طرح لاک پشت وی کر Wee Care
ناموجود
دماسنج حمام کودک با طرح لاک پشت وی کر Wee Careتنظیم مناسب ترین دمای آب جهت استحمام نوزاد عاری از جیوه به منظور حفظ سلامتی کودک در طرح جذاب لاک پشت جهت سرگرم کننده کودک هنگام استحمام در رنگ های متنوع و جذاب  ضد آب  عاری از BPA و مواد مضر شیمیایی  ..
10,000تومان
دماسنج حمام و اتاق کودک طرح قورباغه Sun Delight
ناموجود
برند: Sun Delight
دماسنج حمام و اتاق کودک طرح قورباغه Sun Delightیکی از ابزارهای کاربردی داخل حمام و اتاق کودک دماسنج می باشد.دماسنج حمام به تنظیم دمای آب وان کودک کمک می کند.این ابزار از آسیب دیدن پوست کودک شما بر اثر قرار گرفتن در دمای نامناسب جلوگیری می کند و دمای اتاق و حمام را تنظیم و کنترل می کند...
225,000تومان
دماسنج حمام روتو Rotho رنگ طوسی دماسنج حمام روتو Rotho رنگ طوسی
ناموجود
برند: Rotho روتو
دماسنج حمام روتو Rotho رنگ طوسییکی از ابزارهای کاربردی داخل حمام, دماسنج حمام است که به تنظیم دمای آب وان کودک کمک می کند.این ابزار از آسیب دیدن پوست کودک شما بر اثر قرار گرفتن در دمای نامناسب جلوگیری می کند.امروزه به ندرت از دماسنج های شیشه ای استفاده می شود چرا که جیوه درون آن خطر..
258,000تومان
دماسنج حمام روتو Rotho رنگ سفید صدفی دماسنج حمام روتو Rotho رنگ سفید صدفی
ناموجود
برند: Rotho روتو
دماسنج حمام روتو Rotho رنگ سفید صدفییکی از ابزارهای کاربردی داخل حمام, دماسنج حمام است که به تنظیم دمای آب وان کودک کمک می کند.این ابزار از آسیب دیدن پوست کودک شما بر اثر قرار گرفتن در دمای نامناسب جلوگیری می کند.امروزه به ندرت از دماسنج های شیشه ای استفاده می شود چرا که جیوه درون آ..
258,000تومان
دماسنج حمام روتو Rotho رنگ آبی
ناموجود
برند: Rotho روتو
دماسنج حمام روتو Rotho رنگ آبییکی از ابزارهای کاربردی داخل حمام, دماسنج حمام است که به تنظیم دمای آب وان کودک کمک می کند.این ابزار از آسیب دیدن پوست کودک شما بر اثر قرار گرفتن در دمای نامناسب جلوگیری می کند.امروزه به ندرت از دماسنج های شیشه ای استفاده می شود چرا که جیوه درون آن خطرا..
258,000تومان
دماسنج حمام  روتو Rotho کرم ساده
ناموجود
برند: Rotho روتو
دماسنج حمام  روتو Rotho کرم سادهبرای پدر و مادرهای جوان مراقبت از کودک همیشه توام با نگرانی است.اوج این نگرانی ها در مورد حمام کردن نوزاد یا کودک است چرا که محیط حمام امنیت کمتری نسبت به جاهای دیگر منزل دارد.یکی از ابزارهای کاربردی داخل حمام, دماسنج حمام است که به تنظیم دمای آب وان کودک کمک می..
58,000تومان
دماسنج حمام  روتو Rotho صورتی طرح پرنسس
ناموجود
برند: Rotho روتو
دماسنج حمام  روتو Rotho صورتی طرح پرنسسبرای پدر و مادرهای جوان مراقبت از کودک همیشه توام با نگرانی است.اوج این نگرانی ها در مورد حمام کردن نوزاد یا کودک است چرا که محیط حمام امنیت کمتری نسبت به جاهای دیگر منزل دارد.یکی از ابزارهای کاربردی داخل حمام, دماسنج حمام است که به تنظیم دمای آب وان کودک..
45,000تومان
دماسنج حمام  روتو Rotho صورتی صدفی
ناموجود
برند: Rotho روتو
دماسنج حمام  روتو Rotho صورتی صدفیبرای پدر و مادرهای جوان مراقبت از کودک همیشه توام با نگرانی است.اوج این نگرانی ها در مورد حمام کردن نوزاد یا کودک است چرا که محیط حمام امنیت کمتری نسبت به جاهای دیگر منزل دارد.یکی از ابزارهای کاربردی داخل حمام, دماسنج حمام است که به تنظیم دمای ..
258,000تومان
دماسنج حمام  روتو Rotho آبی صدفی
ناموجود
برند: Rotho روتو
دماسنج حمام  روتو Rotho آبی صدفیبرای پدر و مادرهای جوان مراقبت از کودک همیشه توام با نگرانی است.اوج این نگرانی ها در مورد حمام کردن نوزاد یا کودک است چرا که محیط حمام امنیت کمتری نسبت به جاهای دیگر منزل دارد.یکی از ابزارهای کاربردی داخل حمام, دماسنج حمام است که به تنظیم دمای آب وان کودک کمک می..
58,000تومان
دماسنج اتاق کودک نوبی Nuby دماسنج اتاق کودک نوبی Nuby
ناموجود
برند: Nuby نابی
دماسنج اتاق کودک نوبی Nubyکنترل دمای اتاق و دمای آب برای استحمام کودک دارای رنگ بندی متنوع و شاد اندازه گیری دما با دقت بالا M.T..
94,900تومان
دماسنج اتاق کودک با طرح پروانه وی کر Wee Care دماسنج اتاق کودک با طرح پروانه وی کر Wee Care
ناموجود
دماسنج اتاق کودک با طرح پروانه وی کر Wee Careجهت تنظیم ایده آل دمای اتاق کودک عاری از جیوه به منظور حفظ سلامتی کودک عاری از BPA و مواد مضر شیمیایی  ..
11,000تومان
دماسنج اتاق و حمام کودک دریم بیبی Dreambaby طرح تمساح دماسنج اتاق و حمام کودک دریم بیبی Dreambaby طرح تمساح
ناموجود
دماسنج اتاق و حمام کودک دریم بیبی Dreambaby طرح تمساح(Dreambaby Room and Bath Thermometer) همواره یکی از دغدغه والدین حفظ سلامتی و ایمنی فرزندشان است و حفظ دمای متعادل اتاق برای حفظ سلامتی کودک مسئله ی خیلی مهمی هست . دماسنج اتاق و حمام یکی از نیاز های والدین برای سنجش دمای اتاق کودک و حمام ..
114,000تومان
نمايش 1 تا 15 از 27 (2 صفحه)

تب سنج و دماسنج

خرید اینترنتی (خرید آنلاین) از فروشگاه بیبی پرو- انواع تب سنج و دماسنج، با بهترین قیمت ها| ارسال فوری به سراسر ایران| با بسته بندی زیبا – هم اکنون سفارش دهید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات