سبد خرید

محافظ و قفل

نگهدارنده درب دریم بیبی Dreambaby طرح ماهییکی دیگر از نگرانی های والدین بسته شدن ناگهانی درب و یا حتی توسط خود کودک می باشد.به طبع پیامدهای نسبتا خطرناکی متوجه کودک دلبند شما خواهد شد.استفاده از نگهدارنده درب می تواند کمک زیادی به والدین جهت رفع نگرانی های آن ها  در این زمینه داشته باشد.ویژگ..
172,000تومان
لبه دولوکس چهار عددی دریم بیبی Dreambabyمناسب برای کودکان بالای شش ماه مناسب برای لبه های تیز میز، کابینت و … تهیه شده از جنسی نرم و منعطف نصب و استفاده از آن راحت و آسان..
299,000تومان
قفل کابینت دریم بیبی Dreambabyمناسب برای محافظت از دست کودکان در مقابل در کابینت و کشو قابل تنظیم و چفت شدن نصب آسان و راحت..
243,000تومان
قفل توالت دریم بیبی Dreambabyممکن است کودک به خیال آب بازی دست خود را داخل توالت فرنگی فرو ببرد یا اینکه اشیاء را داخل آن بیندازد. استفاده از این محصول راه حل مناسب برای ایجاد یک محیط امن برای کودک را فراهم می آورد. این محصول می تواند به عنوان یک قفل چند منظوره برای بسته شدن در کابینت، کم..
205,000تومان
قفل اجاق گاز و مایکروویو سیلور دریم بیبی Dreambabyآشپزخانه یکی از پرمخاطره ترین مکان هایی است که کودک بسیار به آن علاقه دارد.حفظ امنیت و مصون نگه داشتن کودکان از هر گونه خطر مهم ترین دغدغه والدین محسوب می شود.استفاده از محصولات به منظور جلوگیری از بروز چنین خطرهایی مخصوصا در زمانی که توج..
193,000تومان
قفل اجاق گاز و مایکروویو دریم بیبی Dreambabyآشپزخانه یکی از پرمخاطره ترین مکان هایی است که کودک بسیار به آن علاقه دارد.حفظ امنیت و مصون نگه داشتن کودکان از هر گونه خطر مهم ترین دغدغه والدین محسوب می شود.استفاده از محصولات به منظور جلوگیری از بروز چنین خطرهایی مخصوصا در زمانی که توجه والد..
214,000تومان
قفل اجاق گاز دریم بیبی Dreambabyآشپزخانه یکی از پرمخاطره ترین مکان هایی است که کودک بسیار به آن علاقه دارد.حفظ امنیت و مصون نگه داشتن کودکان از هر گونه خطر مهم ترین دغدغه والدین محسوب می شود.استفاده از محصولات به منظور جلوگیری از بروز چنین خطرهایی مخصوصا در زمانی که توجه والدین به کودک ک..
193,000تومان
قفل اجاق گاز 4 عددی دریم بیبی Dreambabyقفل اجاق گاز یکی از محصولاتی است که در آشپرخانه مورد نیاز است. این محصول به کودک اجازه دسترسی به شیر اجاق را نمی دهد .این محصول شامل 4 عدد قفل اجاق گاز می باشد و جنس آن از طلق شفاف است.برای نصب این قفل ابتدا باید سری شیر گاز را خارج کنید. سپس کاور محافظ را نصب..
165,000تومان
قفل اجاق و مایکروویو سیلور دریم بیبی Dreambabyراه حل مناسب برای ایجاد یک محیط امن برای بازی کردن کودک در خانه قفل چند منظوره مناسب برای بسته نگه داشتن در فر، یخچال، لباسشویی، کمد و کابینت و …. نصب و استفاده راحت و آسان  دارای چسب مقاوم در برابر حرارت جلوگیری از سوختگی و صدمه کودکان..
214,000تومان
زیر دری 2 عددی دریم بیبی Dreambabyاین محصول شامل 2 عدد زیر دری می باشد که در زیر درب قرار می گیرد و مانع از بسته شدن درب اتاق می شود.این وسیله از انگشتان دست کودک در برابر بسته شدن ناگهانی درب محافظت می کند و از آسیب رسیدن به کودک جلوگیری می کند.ویژگی محصول:مناسب برای انواع کف پوشساخته شده از ..
150,000تومان
برند: ninno نینو
محافظ انگشت دست مدل حلزون نینو Ninnoبا نصب کردن این محصول بر روی در، در مواقع لزوم می توانید جلوی بسته شدن آن را بگیرید. این محافظ پس از نصب قابلیت چرخش 90 درجه را دارد. برای بستن در کافیست محافظ نینو را در حالت عمود قرار دهید و در مواقعی که نگران گیر کردن انگشت کودک دلبندتان لای در هستید..
27,500تومان
برند: ninno نینو
محافظ گوشه L شکل بژ نینو Ninnoمحافظ گوشه L شکل، گوشه های تیز و برنده را می پوشاند و کودکان را از آسیب های ناشی از برخورد با گوشه های تیز و برنده محافظت می کند. این مدل از محافظ ها از جنس پلاستیک است. محصول کاملا دوستدار کودک و محیط زیست است. ابعاد آن 5.8*5.8 سانتیمتر است...
18,500تومان
محافظ لبه چهار عددی نرم دریم بیبی Dreambabyمناسب برای کودکان بالای شش ماه مناسب برای لبه های تیز میز، کابینت و … تهیه شده از پلاستیک نرم نصب و استفاده از آن راحت و آسان..
482,000تومان
لبه گیر شفاف چهار عددی دریم بیبی Dreambabyبرخورد اعضای بدن کودک با گوشه های تیز لوازم منزل از جمله تهدیدات خطرناک برای کودکان به شمار می آید.حفظ امنیت و مصون نگه داشتن کودکان از هر گونه خطر مهم ترین دغدغه والدین محسوب می شود.استفاده از محصولات به منظور جلوگیری از بروز چنین خطرهایی مخصوصا..
193,000تومان
محافظ چهار عددی لبه رنگ کرم دریم بیبی Dreambabyمناسب برای کودکان بالای شش ماه قابل استفاده برای گوشه های تیز وسایل منزل ایجاد محیطی ایمن برای راحتی کودک در محیط خانه..
236,500تومان
نمايش 1 تا 15 از 95 (7 صفحه)

محافظ و قفل

خرید اینترنتی (خرید آنلاین) از فروشگاه بیبی پرو- انواع محافظ و قفل از برترین برندها، با بهترین قیمت ها| ارسال فوری به سراسر ایران| با بسته بندی زیبا – هم اکنون سفارش دهید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات