سبد خرید

لیوان و آبمیوه خوری کودک

لیوان دو جداره کیدزمی Kidsme رنگ بنفشلیوان مخصوص کودک می تواند کمکی برای فرآیند انتقال کودک از شیر خوردن سینه یا شیشه شیر به یک لیوان معمولی باشد.لیوان مخصوص کودک می تواند هماهنگی دست و دهان کودک را بهبود بخشد.شش ماهگی زمان خوبی برای شروع آموزش نوشیدن از لیوان به کودکتان است.کارشناسان و دندا..
490,000تومان
لیوان دو جداره کیدزمی Kidsme رنگ آبیلیوان مخصوص کودک می تواند کمکی برای فرآیند انتقال کودک از شیر خوردن سینه یا شیشه شیر به یک لیوان معمولی باشد.لیوان مخصوص کودک می تواند هماهنگی دست و دهان کودک را بهبود بخشد.شش ماهگی زمان خوبی برای شروع آموزش نوشیدن از لیوان به کودکتان است.کارشناسان و دندان..
490,000تومان
برند: Oops اوپس
لیوان آبمیوه خوری نی دار استیل طرح جغد اوپس Oopsلیوان آبمیوه خوری اوپس مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. این لیوان دارای یک نی سیلیکونی که به راحتی جمع می شود و از آلودگی نی جلوگیری می شود.این لیوان برای استفاده در مسافرت، مدرسه و بیرون رفتن بسیار مناسب است و همچنین طراحی آن به گونه ای است که برای..
715,000تومان
برند: Oops اوپس
لیوان آبمیوه خوری نی دار استیل اوپس Oopsلیوان آبمیوه خوری اوپس مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. این لیوان دارای یک نی سیلیکونی که به راحتی جمع می شود و از آلودگی نی جلوگیری می شود.این لیوان برای استفاده در مسافرت، مدرسه و بیرون رفتن بسیار مناسب است و همچنین طراحی آن به گونه ای است که برای همه کود..
715,000تومان
برند: Oops اوپس
فلاسک نی دار استیل کودک اوپس oops طرح خرس و جوجه تیغیاین فلاسک دارای طرح و رنگ زیبایی است. جنس این فلاسک استیل است و نوشیدن آب و آب میوه بسیار مناسب است.دارای یک نی سیلیکونی و انعطاف پذیر که ضد چکه نیز می باشد.ویژگی محصول : ظرفیت : 400 میل مناسب برای کودکان بالای 12 ماهدارای ابعاد : 7*16,8..
1,050,000تومان
لیوان نی دار کودک با محفظه اسنک خوری نابی Nuby لیوان نی دار کودک با محفظه اسنک خوری نابی Nuby
ناموجود
برند: Nuby نابی
لیوان نی دار کودک با محفظه اسنک خوری نابی Nuby لیوان نی دار نابی با طراحی جذابی که دارد، یک کالای باکیفیت و دو کاربرده نی دار با حجم 270 میل و مناسب برای کودکان بالای 18 ماه است. داخل این لیوان از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت پایین مخصوص آبمیوه و آب با حجم 140و قسمت بالایی این محصول برای اسنک ..
292,000تومان
لیوان نی دار و آسان خور و ضدچکه پروپیلن وی بیبی Wee Baby لیوان نی دار و آسان خور و ضدچکه پروپیلن وی بیبی Wee Baby
ناموجود
لیوان نی دار و آسان خور و ضدچکه پروپیلن وی بیبی Wee Baby دارای نی و درب قابل تنظیم برای نی  قابل استفاده در تمامی جهات در رنگ های متنوع و جذاب حجم 210 میلی لیتر دارای بند قابل تنظیم دارای درجه بندی عاری از PC و BPA و مواد مضر شیمیایی  ..
19,000تومان
لیوان نی دار ضد چکه 240 میل قرمز نوبی Nuby لیوان نی دار ضد چکه 240 میل قرمز نوبی Nuby
ناموجود
برند: Nuby نابی
لیوان نی دار ضد چکه 240 میل قرمز نوبی Nubyمناسب برای کودکان بالای 12 ماه  حجم 240 میلی لیتر دارای قابلیت ضد چکه دارای دسته و کودک به راحتی می تواند لیوان را در دستان خود قرار دهد. دارای محافظ پلاستیکی دارای سر سیلیکونی نرم فاقد هر گونه مواد مضر شیمیایی..
57,000تومان
لیوان نی دار ضد چکه 240 میل سبز نوبی Nuby لیوان نی دار ضد چکه 240 میل سبز نوبی Nuby
ناموجود
برند: Nuby نابی
لیوان نی دار ضد چکه 240 میل سبز نوبی Nubyمناسب برای کودکان بالای 12 ماه  حجم 240 میلی لیتر دارای قابلیت ضد چکه دارای دسته و کودک به راحتی می تواند لیوان را در دستان خود قرار دهد. دارای محافظ پلاستیکی دارای سر سیلیکونی نرم فاقد هر گونه مواد مضر شیمیایی  ..
57,000تومان
لیوان نی دار ضد چکه 240 میل آبی نوبی Nuby لیوان نی دار ضد چکه 240 میل آبی نوبی Nuby
ناموجود
برند: Nuby نابی
لیوان نی دار ضد چکه 240 میل آبی نوبی Nubyمناسب برای کودکان بالای 12 ماه  حجم 240 میلی لیتر دارای قابلیت ضد چکه دارای دسته و کودک به راحتی می تواند لیوان را در دستان خود قرار دهد. دارای محافظ پلاستیکی دارای سر سیلیکونی نرم فاقد هر گونه مواد مضر شیمیایی..
57,000تومان
لیوان نی دار روتو 360 میل رنگ آبی Rotho لیوان نی دار روتو 360 میل رنگ آبی Rotho
ناموجود
برند: Rotho روتو
لیوان نی دار روتو 360 میل رنگ آبی Rothoراهکار مفید و موثر برای تغییر رآیند شیر خوردن کودکان از شیشه شیر یا سینه مادر به یک لیوان, استفاده از لیوان آموزشی است.لیوان آموزشی وسیله بسیار ساده وپیش شروع خوبی برای آشنا شدن کودک با یک لیوان معمولی می باشد.ممکن است برخی از کودکان از گرفتن این لی..
30,000تومان
لیوان نی دار دسته دار 4 عددی فرست یرز The First Years
ناموجود
لیوان نی دار دسته دار 4 عددی فرست یرز The First Yearsحجم 210 میلی لیتر دارای بدنه شفاف که محتویات داخل آن قابل مشاهده می باشد. دارای رنگ آمیزی شاد و جذاب قابل گذاشتن در ماشین ظرفشویی دارای درب بهداشتی قابل جدا شدن بدون مواد مضر شیمیایی..
34,000تومان
لیوان نی دار دسته دار 230 میل تامی تیپی Tommee Tippee لیوان نی دار دسته دار 230 میل تامی تیپی Tommee Tippee
ناموجود
لیوان نی دار دسته دار 230 میل تامی تیپی Tommee Tippeeمناسب برای کودکان 6 ماه به بالا ضد چکه بدون هر گونه مواد مضر شیمیایی..
53,000تومان
لیوان نی دار آبمیوه خوری کودک اوپس oops رنگ نارنجی
ناموجود
برند: Oops اوپس
لیوان نی دار آبمیوه خوری کودک اوپس oops رنگ نارنجییک لیوان جذاب با بدنه شفاف، برای نوشیدن آب و آبمیوه . ویژگی های محصول : ظرفیت : 400 میل مناسب برای کودکان 2 سال به بالا دارای ابعاد : 7*16,8 سانتی متر دارای نی انعطاف پذیر و ضدچکه(از نشت مایعات جلوگیری می کند)free BPAدار..
396,000تومان
لیوان نی دار آبمیوه خوری کودک اوپس oops رنگ سبز
ناموجود
برند: Oops اوپس
لیوان نی دار آبمیوه خوری کودک اوپس oops رنگ سبزیک لیوان جذاب با بدنه شفاف، برای نوشیدن آب و آبمیوه . ویژگی های محصول : ظرفیت : 400 میل مناسب برای کودکان 2 سال به بالا دارای ابعاد : 7*16,8 سانتی متر دارای نی انعطاف پذیر و ضدچکه(از نشت مایعات جلوگیری می کند)free BPAدارای درپوش..
396,000تومان
نمايش 1 تا 15 از 248 (17 صفحه)

لیوان و آبمیوه خوری کودک

در دسته بندی لوازم لیوان و آبمیوه خوری کودک در لیست سیسمونی نوزاد انواع لیوان های آموزشی، جهت تغییر رفتار کودک از مکیدن به سمت نوشیدن مایعات از لیوان ارائه می گردد. انواع لیوان های ضدچکه، لیوان 360 درجه، لیوان نی دار و .. از برندهای متنوع همچون اونت، نوبی، دکتر براونز و ... که در فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در دسترس است.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات