سبد خرید

تشک ضد رفلاکس و غلت گیر نوزاد

غلت گیر کودک سامر Summer
ناموجود
برند: Summer سامر
غلت گیر کودک سامر Summerمناسب برای کودکان بالای 3 ماه  نگهدارنده سر و کمر کودک در حالت خواب مناسب برای استفاده در گردش و سفر شستشوی آسان و راحت مانع از خفگی نوزاد در خواب و غلتیدن در دو طرف سر کودک زبانه ای تعبیه شده جهت چرخاندن سر نوزاد محافظ های دو طرف نوزاد قابل تنظیم و جابه جایی می باش..
80,000تومان
غلت گیر کودک جین Jane غلت گیر کودک جین Jane
ناموجود
برند: jane جین
غلت گیر کودک جین Janeاگر به دنبال یک غلت گیر مناسب برای کودک دلبندتان هستید بیبی پرو به شما غلت گیر جین را پیشنهاد می کند.ویژگی غلت گیر:مناسب برای کودکان از بدو تولد تا حدود یک سالگی مانع از افتادن و غلت خوردن کودک در هنگام خواب می شود. کاهش احتمال خفگی در کودک به هنگام خواب دارای روکش قا..
275,000تومان
غلت گیر نوزاد سوزی Sozzy غلت گیر نوزاد سوزی Sozzy
ناموجود
غلت گیر نوزاد سوزی Sozzyعرض غلت گیر قابل تغییر است. سوراخ های توری بالش غلت گیر باعث جریان هوا و تهویه هوا می شود. دارای رنگ آمیزی شاد و جذاب ..
46,400تومان
غلت گیر نوزاد بیبی ورک Baby Work غلت گیر نوزاد بیبی ورک Baby Work
ناموجود
غلت گیر نوزاد بیبی ورک Baby Workکودکی که بعد از نه ماه کامل بارداری به دنیا آمده بهتر است موقع استراحت به پشت بخوابد.خواباندن کودک به پشت احتمال مرگ ناگهانی نوزاد را به حداقل می رساند, چون در این حالت همه راه های تنفسی نوزاد باز است.نوزاد حدود چهار تا پنج ماهگی می تواند در خواب بچرخد, بن..
135,300تومان
تشک ضد رفلاکس کودک Baby Proof
ناموجود
تشک ضد رفلاکس کودک Baby Proofیک خواب راحت و کافی برای کودک نقش به سزایی در سلامت و آرامش وی دارد.کودک برای داشتن یک خواب شیرین و خوب باید یک بستر خواب مناسبی داشته باشد.امروزه بسیاری از کودکان و نوزادان مبتلا به رفلاکس معده هستند و به همین جهت خواب آن ها با اختلال روبه رو می شود.یکی از موثرت..
149,500تومان
تشک ضد رفلاکس شیب دار Sevibebe
ناموجود
تشک ضد رفلاکس شیب دار Sevibebeضد خفگی (دارای حفره هایی درون تشک) دارای بالشتک های محافظ و ضد غلت خوردن نوزاد الیاف طبیعی و ضد حساسیت کاهش رفلاکس نوزاد مناسب استفاده در مهمانی ها محصول کشور ترکیه..
112,200تومان
تشک ضد رفلاکس شیب دار Moje
ناموجود
تشک ضد رفلاکس شیب دار Mojeضد خفگی (دارای حفره هایی درون تشک) دارای بالشتک های محافظ و ضد غلت خوردن نوزاد الیاف طبیعی و ضد حساسیت کاهش رفلاکس نوزاد مناسب استفاده در مهمانی ها محصول کشور ترکیه..
86,400تومان
تشک ضد رفلاکس شیب دار Baby Jem
ناموجود
تشک ضد رفلاکس شیب دار Baby Jemضد خفگی (دارای حفره هایی درون تشک) دارای بالشتک های محافظ و ضد غلت خوردن نوزاد الیاف طبیعی و ضد حساسیت کاهش رفلاکس نوزاد مناسب استفاده در مهمانی ها محصول کشور ترکیه  ..
175,000تومان
تشک آنتی رفلاکس نی نی آسا با زاویه 20 درجه Niniasa
ناموجود
تشک آنتی رفلاکس نی نی آسا با زاویه 20 درجه Niniasaیک خواب راحت و کافی برای کودک نقش به سزایی در سلامت و آرامش وی دارد.کودک برای داشتن یک خواب شیرین و خوب باید یک بستر خواب مناسبی داشته باشد.امروزه بسیاری از کودکان و نوزادان مبتلا به رفلاکس معده هستند و به همین جهت خواب آن ها با اختلال رو..
420,000تومان
تشک آنتی رفلاکس نی نی آسا با زاویه 12 درجه Niniasa تشک آنتی رفلاکس نی نی آسا با زاویه 12 درجه Niniasa
ناموجود
تشک آنتی رفلاکس نی نی آسا با زاویه 12 درجه Niniasaیک خواب راحت و کافی برای کودک نقش به سزایی در سلامت و آرامش وی دارد.کودک برای داشتن یک خواب شیرین و خوب باید یک بستر خواب مناسبی داشته باشد.امروزه بسیاری از کودکان و نوزادان مبتلا به رفلاکس معده هستند و به همین جهت خواب آن ها با اختلال روبه رو ..
230,000تومان
تشک آنتی رفلاکس با زاویه 12 درجه NeoRest طرح ستاره صورتی تشک آنتی رفلاکس با زاویه 12 درجه NeoRest طرح ستاره صورتی
ناموجود
تشک آنتی رفلاکس با زاویه 12 درجه NeoRest طرح ستاره صورتییک خواب راحت و کافی برای کودک نقش به سزایی در سلامت و آرامش وی دارد.کودک برای داشتن یک خواب شیرین و خوب باید یک بستر خواب مناسبی داشته باشد.امروزه بسیاری از کودکان و نوزادان مبتلا به رفلاکس معده هستند و به همین جهت خواب آن ها با اختلال ..
165,000تومان
تشک آنتی رفلاکس با زاویه 12 درجه NeoRest طرح ستاره زرد تشک آنتی رفلاکس با زاویه 12 درجه NeoRest طرح ستاره زرد
ناموجود
تشک آنتی رفلاکس با زاویه 12 درجه NeoRest طرح ستاره زردیک خواب راحت و کافی برای کودک نقش به سزایی در سلامت و آرامش وی دارد.کودک برای داشتن یک خواب شیرین و خوب باید یک بستر خواب مناسبی داشته باشد.امروزه بسیاری از کودکان و نوزادان مبتلا به رفلاکس معده هستند و به همین جهت خواب آن ها با اختلال رو..
165,000تومان
تشک آنتی رفلاکس با زاویه 12 درجه NeoRest طرح ستاره آبی تشک آنتی رفلاکس با زاویه 12 درجه NeoRest طرح ستاره آبی
ناموجود
تشک آنتی رفلاکس با زاویه 12 درجه NeoRest طرح ستاره آبییک خواب راحت و کافی برای کودک نقش به سزایی در سلامت و آرامش وی دارد.کودک برای داشتن یک خواب شیرین و خوب باید یک بستر خواب مناسبی داشته باشد.امروزه بسیاری از کودکان و نوزادان مبتلا به رفلاکس معده هستند و به همین جهت خواب آن ها با اختلال رو..
165,000تومان
نمايش 1 تا 15 از 18 (2 صفحه)

تشک ضد رفلاکس و غلت گیرنوزاد

در این دسته بندی در لیست سیسمونی نوزاد انوع تشک ضد رفلاکس نوزاد و غلت گیر نوزاد ارائه می گردد تشک های ضد رفلاکس عموما به در خواست پزشک نوزاد و از بدو تولد تا حدود نه ماهگی کاربرد دارد و برای بهبود رفلاکس در نوزادان کاربرد دارد غلت گیر نوطاد ه ممانعت از غلت زدن های نوزاد توصیه می شود که در فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در دسترس است.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات