سبد خرید

Wee Care وی کر

کرم پیشگیری کننده سوختگی پای کودک وی کر Wee Care
ناموجود
کرم پیشگیری کننده سوختگی پای کودک وی کر Wee Careدارای روغن کالندولا، بادام و عصاره جوانه گندم حاوی 10 درصد اکسید روی ایجاد یک لایه ی محافظ بر روی پوست جهت جلوگیری از تحریکات پوستی ضد التهاب و سوزش حفظ رطوبت پوست و نرمی آن به منظور کاهش حساسیت های پوستی   ..
12,000تومان
کرم متوقف کننده سوختگی پای کودک وی کر Wee Care
ناموجود
کرم متوقف کننده سوختگی پای کودک وی کر Wee Careدارای روغن کالندولا، بادام و عصاره عسل حاوی 20 درصد اکسید روی ضدعفونی کننده پوست ترمیم بافت های آسیب دیده افزایش عملکرد سلول های دفاعی در مقابل التهاب و سوختگی بهبود قرمزی و تسکین سوزش و خارش پوست حجم 75 گرم  ..
14,700تومان
پیشبند یکبار مصرف وی کر Wee Care پیشبند یکبار مصرف وی کر Wee Care
ناموجود
پیشبند یکبار مصرف وی کر Wee Careدارای لایه ضد آبدارای چسب هایی می باشد که دو تا لبه آن به هم چسبیده و به آسانی از هم باز نمی شوند.در بسته بندی 10 عددی قابل استفاده در سفر، ماشین و خانه..
7,500تومان
پیشبند سایز کوچک وی کر Wee Care پیشبند سایز کوچک وی کر Wee Care
ناموجود
پیشبند سایز کوچک وی کر Wee Care مناسب برای کودکان 4-0 ماه مناسب برای دختران و پسران پیشبند از نوع گره ای می باشد. تولید شده از حوله صاف و نرم پشت پیشبند نایلونی می باشد. قابل شستشو در ماشین لباسشویی می باشد. ضد آب ..
8,500تومان
پیشبند سایز بزرگ وی کر Wee Care پیشبند سایز بزرگ وی کر Wee Care
ناموجود
پیشبند سایز بزرگ وی کر Wee Careمناسب برای کودکان 4 ماه به بالا مناسب برای دختران و پسران پیشبند از نوع گره ای می باشد. تولید شده از حوله صاف و نرم پشت پیشبند نایلونی می باشد. قابل شستشو در ماشین لباسشویی می باشد. ضد آب ..
9,500تومان
وازلین ژله ای کودک حاوی روغن پنبه دانه وی کر Wee Care
ناموجود
وازلین ژله ای کودک حاوی روغن پنبه دانه وی کر Wee Care دارای روغن کالندولا سرشار از اسیدهای چرب ضروری و محافظ پوست ضد خارش و ضد التهاب ترمیم کننده خراش های پوستی حجم 100 گرم این محصول دارای پروانه بهداشتی ساخت به شماره 21/17534 میباشد  ..
5,000تومان
وازلین ژله ای کودک حاوی روغن زیتون وی کر Wee Care
ناموجود
وازلین ژله ای کودک حاوی روغن زیتون وی کر Wee Care دارای روغن کالندولا  دارای انواع ویتامین، مواد معدنی و پروتئین های ضروری موجود در روغن زیتون نرم کننده قوی و محافظ رطوبت پوست ضد التهاب و ضد خارش و سوزش این محصول دارای پروانه بهداشتی ساخت به شماره 21/17534 میباشد   ..
5,000تومان
وازلین ژله ای کودک حاوی روغن بادام وی کر Wee Care
ناموجود
وازلین ژله ای کودک حاوی روغن بادام وی کر Wee Care دارای روغن کالندولا سرشار از روی، منیزیم، آهن و ویتامین های خانواده B دارای ماده هیدراته که مانع از دست رفتن رطوبت پوست می شود. ضد التهاب و ضد حساسیت حجم 100 گرمی این محصول دارای پروانه بهداشتی ساخت به شماره 21/17534 میباشد..
5,000تومان
وازلین ژله ای کودک حاوی روغن آرگان وی کر Wee Care
ناموجود
وازلین ژله ای کودک حاوی روغن آرگان وی کر Wee Care دارای روغن کالندولا محافظت از پوست توسط روغن آرگان در مقابل آب و هوای سرد، آلودگی ها و اشعه مضر خورشید نرم کننده و تغذیه کننده پوست ضد التهاب و تسکین دهنده حساسیت های پوستی حجم 100 گرم این محصول دارای پروانه بهداشتی ساخت به شماره..
5,000تومان
لوسیون بدن کودک حاوی روغن پنبه دانه وی کر Wee Care
ناموجود
لوسیون بدن کودک حاوی روغن پنبه دانه وی کر Wee Care لوسیون وی فاقد هر نوع ماده ی آلرژی زا و عاری از پارابن و SLS می باشد. روغن پنبه دانه منبعی بسیار غنی از ویتامین E پالمتیک اسید، اولئیک اسید، لینولنیک اسید بوده که به عنوان فاکتورهای طبیعی محافظ پوست در برابر نور خورشید می باشد و با آبرس..
12,500تومان
لوسیون بدن کودک حاوی روغن زیتون وی کر Wee Care
ناموجود
لوسیون بدن کودک حاوی روغن زیتون وی کر Wee Care لوسیون وی فاقد هر نوع ماده ی آلرژی زا و عاری از پارابن و  SLS می باشد. روغن زیتون با داشتن مونواستئارات اسید باعث مرطوب ماندن و نرم شدن پوست است و نیز حاوی ماده ای به نام هیدروکسی تیروزول می باشد که علاوه بر اینکه آنتی اکسیدان بسیار قوی بود..
12,500تومان
فوم شستشوی دست وی کر مخصوص کودکان آنتی باکتریال Wee Care
ناموجود
فوم شستشوی دست وی کر مخصوص کودکان آنتی باکتریال Wee Careاز آن جایی که شستن دست و صورت برای کودک بسیار حائز اهمیت است بهترین روش, تشویق کودک به شستن آن هاست.آموزش شستشوی دست و صورت به کودک باید به گونه ای باشد که برای او تبدیل به عادت روزانه شود.بهترین راهکار برای آموزش اینست که شستن دست ..
5,900تومان
فوم شستشوی دست و صورت وی کر مخصوص کودکان ویژه پسران Wee Care
ناموجود
فوم شستشوی دست و صورت وی کر مخصوص کودکان ویژه پسران Wee Careاز آن جایی که شستن دست و صورت برای کودک بسیار حائز اهمیت است بهترین روش, تشویق کودک به شستن آن هاست.آموزش شستشوی دست و صورت به کودک باید به گونه ای باشد که برای او تبدیل به عادت روزانه شود.بهترین راهکار برای آموزش اینست که شستن دست و ..
6,600تومان
فوم شستشوی دست و صورت وی کر مخصوص کودکان اسپورت Wee Care
ناموجود
فوم شستشوی دست و صورت وی کر مخصوص کودکان اسپورت Wee Careاز آن جایی که شستن دست و صورت برای کودک بسیار حائز اهمیت است بهترین روش, تشویق کودک به شستن آن هاست.آموزش شستشوی دست و صورت به کودک باید به گونه ای باشد که برای او تبدیل به عادت روزانه شود.بهترین راهکار برای آموزش اینست که شستن دست و صورت..
6,600تومان
صابون بچه حاوی روغن پنبه دانه وی کر Wee Care
ناموجود
صابون بچه حاوی روغن پنبه دانه وی کر Wee Careروغن پنبه دانه منبعی بسیار غنی از ویتامین E پالمتیک اسید، اولئیک اسد، لیولئیک اسید بوده که به عنوان فاکتورهای طبیعی محافظ پوست در برابر نور خورشید می باشد. و با آبرسانی به پوست، پوست های خشک را نرم و ابریشمی می کند. عصاره جو با داشتن پلی ساکارید م..
14,000تومان
نمايش 1 تا 15 از 52 (4 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات