سبد خرید

KIDSME کیدزمی

ظرف درب دار به همراه قاشق حرارتی کیدزمی Kidsmeاین محصول یک ظرف درب دار با کفی چسبان است، که می توانید در آن غذاهای خوشمزه ای که برای کودکتان تهیه کردید را بریزید و آن را بر روی صندلی غذای کودکتان بگذارید تا با خیال راحت بتواند غذای خود را بخورد.مزیتی که این نوع ظرف ها دارند، کفی چسبان آن ها می باشد ..
533,000تومان
دندانگیر کیدزمی Kidsme طرح حلقه ایدوران دندان درآوردن کودک دوران سختی هم برای والدین و هم برای خود کودک می باشد.کودک در این زمان دوست دارد چیزی را گاز بگیرد یا لثه هایش را با آن مالش دهد.بهترین راهکار استفاده از دندانگیر می باشد که تا حدی به تسکین درد کودک کمک می کند.متخصصان تاکید می..
310,000تومان
پیشبند سیلیکونی کیدزمی Kidsme رنگ سبزیکی از مواردی که از همان ابتدای تولد کودک مورد نیاز است خرید پیشبند است.برای جلوگیری از خیس شدن لباس نوزاد بر اثر آب دهان او بهتر است از پیشبند استفاده شود.کودکان علاقه ویژه ای به کثیف کاری بر روی لباسشان دارند و به لباس خود به چشم یک بوم نقاشی نگاه می کنند..
540,000تومان
پیشبند سیلیکونی کیدزمی Kidsme رنگ بنفشیکی از مواردی که از همان ابتدای تولد کودک مورد نیاز است خرید پیشبند است.برای جلوگیری از خیس شدن لباس نوزاد بر اثر آب دهان او بهتر است از پیشبند استفاده شود.کودکان علاقه ویژه ای به کثیف کاری بر روی لباسشان دارند و به لباس خود به چشم یک بوم نقاشی نگاه می کنن..
540,000تومان
پیشبند سیلیکونی کیدزمی Kidsme رنگ آبییکی از مواردی که از همان ابتدای تولد کودک مورد نیاز است خرید پیشبند است.برای جلوگیری از خیس شدن لباس نوزاد بر اثر آب دهان او بهتر است از پیشبند استفاده شود.کودکان علاقه ویژه ای به کثیف کاری بر روی لباسشان دارند و به لباس خود به چشم یک بوم نقاشی نگاه می کنند..
540,000تومان
پوآر بینی کیدزمی Kidsmeگرفتگی بینی یکی از مشکلات رایج در نوزادان است که می تواند کودک را تحریک پذیر, زود رنج و بی قرار کند. پوآر بینی در حین تولد اهمیت ویژه ای دارد.کاربرد عمده پوآر بینی تمیز کردن بینی است.با تمیز کردن بینی و ایجاد یک فشار مثبت در ریه های کودک عمل بازدم را تسریع می کند. ..
295,000تومان
پستانک ارتودنسی کیدزمی با بند پارچه ای سایز S رنگ سبز Kidsmeنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آن ها حتی قبل از تولد, انگشتان و شست خود را می مکند.پستانک به نوزاد شما احساس آرامش و کنترل احساساتش را می دهد. کودک با مکیدن پستانک احساس امنیت بیشتری می کند.اگر کودک شما دارای مشکل..
162,000تومان
پستانک ارتودنسی کیدزمی با بند پارچه ای سایز S رنگ بنفش Kidsmeنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آن ها حتی قبل از تولد, انگشتان و شست خود را می مکند.پستانک به نوزاد شما احساس آرامش و کنترل احساساتش را می دهد. کودک با مکیدن پستانک احساس امنیت بیشتری می کند.اگر کودک شما دارای مشک..
162,000تومان
پستانک ارتودنسی کیدزمی با بند پارچه ای سایز M رنگ سبز Kidsmeنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آن ها حتی قبل از تولد, انگشتان و شست خود را می مکند.پستانک به نوزاد شما احساس آرامش و کنترل احساساتش را می دهد. کودک با مکیدن پستانک احساس امنیت بیشتری می کند.اگر کودک شما دارای مشکل..
162,000تومان
پستانک ارتودنسی کیدزمی با بند پارچه ای سایز M رنگ بنفش Kidsmeنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آن ها حتی قبل از تولد, انگشتان و شست خود را می مکند.پستانک به نوزاد شما احساس آرامش و کنترل احساساتش را می دهد. کودک با مکیدن پستانک احساس امنیت بیشتری می کند.اگر کودک شما دارای مشک..
162,000تومان
پستانک ارتودنسی کیدزمی با بند پارچه ای سایز M رنگ آبی Kidsmeنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آن ها حتی قبل از تولد, انگشتان و شست خود را می مکند.پستانک به نوزاد شما احساس آرامش و کنترل احساساتش را می دهد. کودک با مکیدن پستانک احساس امنیت بیشتری می کند.اگر کودک شما دارای مشکل..
162,000تومان
پستانک ارتودنسی کیدزمی با بند پارچه ای سایز L رنگ سبز Kidsmeنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آن ها حتی قبل از تولد, انگشتان و شست خود را می مکند.پستانک به نوزاد شما احساس آرامش و کنترل احساساتش را می دهد. کودک با مکیدن پستانک احساس امنیت بیشتری می کند.اگر کودک شما دارای مشکل..
162,000تومان
پستانک ارتودنسی کیدزمی با بند پارچه ای سایز L رنگ بنفش Kidsmeنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آن ها حتی قبل از تولد, انگشتان و شست خود را می مکند.پستانک به نوزاد شما احساس آرامش و کنترل احساساتش را می دهد. کودک با مکیدن پستانک احساس امنیت بیشتری می کند.اگر کودک شما دارای مشک..
162,000تومان
پستانک ارتودنسی کیدزمی با بند پارچه ای سایز L رنگ آبی Kidsmeنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آن ها حتی قبل از تولد, انگشتان و شست خود را می مکند.پستانک به نوزاد شما احساس آرامش و کنترل احساساتش را می دهد. کودک با مکیدن پستانک احساس امنیت بیشتری می کند.اگر کودک شما دارای مشکل..
162,000تومان
پستانک ارتودنسی کیدزمی Kidsme با رکاب شب تاب سایز S رنگ سبزنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آن ها حتی قبل از تولد, انگشتان و شست خود را می مکند.پستانک به نوزاد شما احساس آرامش و کنترل احساساتش را می دهد. کودک با مکیدن پستانک احساس امنیت بیشتری می کند.اگر کودک شما دارای مشکلا..
120,000تومان
نمايش 1 تا 15 از 117 (8 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات