سبد خرید

chicco چیکو

برند: chicco چیکو
لوسیون بدن کودک چیکو Chiccoاین لوسیون دارای فرمولی حاوی 87 درصد مواد منشا طبیعی، غنی شده با شیر بادام شیرین مغذی و نرم کننده است که به سرعت جذب می شود و بدون چربی مرطوب می کند و پوست کودک را نرم و ابریشمی نگه می دارد.لوسیون چیکو از نظر پوست برای پوست های حساس تست شده است.دستورالعمل استفاد..
308,000تومان
برند: chicco چیکو
روغن ماساژ کودک 200 میل چیکو Chiccoاین روغن ماساژ دارای فرمولی حاوی 74 درصد مواد منشاء طبیعی، غنی شده با روغن پنبه مغذی و آنتی اکسیدان ویتامین E است.این روغن مناسب پوست حساس کودکان می باشد.دستورالعمل استفاده: مقدار کافی را در کف دست خود بریزید و پوست تمیز و خشک را بمالید و به آرامی ر..
308,000تومان
برند: chicco چیکو
پد سینه 30 عددی چیکو Chiccoاین پد سینه در هر بسته شامل 30 عدد پد یکبار مصرف می باشد. پد سینه از کثیف شدن لباس مادر در اثر ترشحات شیر جلوگیری می کند. پد سینه چیکو دارای قدرت جذب بالا است و همچنین ضد حساسیت و آنتی باکتریال می باشد. این پد سینه در زیر لباس مادر قابل مشاهده نیست و لایه ی خارجی آن ..
220,000تومان
اسپری پاک کننده لکه چیکو Chicco
برترین برندها
برند: chicco چیکو
اسپری پاک کننده لکه چیکو Chiccoاین اسپری مناسب برای پاک کردن لکه های رو لباس و پارچه کودک می باشد.این اسپری ساخته شده از 96% مواد طبیعیکمک به پاک کردن لکه هابدون عطر و بدون ایجاد رنگ روی پارچهحاوی اکسیژن فعال جهت پاک کردن لکه های گوناگوندارای حجم 500 میلهشدار: باعث تحریک جدی چشم می شود. دور از..
296,000تومان
گوش پاک کن نوزاد چیکو Chicco
ناموجود
برند: chicco چیکو
گوش پاک کن نوزاد چیکو Chiccoمناسب برای کودکان از بدو تولد  دارای درام محافظ گوش از جنس پنبه صد در صد خالص تعداد در هر بسته 88 عدد ..
17,700تومان
گوش پاک کن 63 عددی نوزاد چیکو Chicco
ناموجود
برند: chicco چیکو
گوش پاک کن 63 عددی نوزاد چیکو Chiccoویژگی این محصول:مناسب برای کودکان از بدو تولد  دارای درام محافظ گوش از جنس پنبه صد در صد خالص تعداد در هر بسته 63 عدد ..
16,500تومان
گرمکن دیجیتال شیشه شیر چیکو Chicco
ناموجود
برند: chicco چیکو
گرمکن دیجیتال شیشه شیر چیکو Chiccoمناسب برای گرم کردن شیر و غذای کودک در کوتاه ترین زمان دارای تایمر هوشمند دارای 12 برنامه گرمایشی نمایشگر ساده و کاربردی امکان گرم کردن غذا در چند دقیقه سازگار با تمام بطری های شیرخوری چیکو..
291,000تومان
کوله پشتی برزنتی چیکو رنگ مشکی Chicoo کوله پشتی برزنتی چیکو رنگ مشکی Chicoo
ناموجود
برند: chicco چیکو
کوله پشتی برزنتی چیکو رنگ مشکی Chicooکیف لوازم نوزاد از ضروری ترین وسایل مورد نیاز سیسمونی می باشد و به دلیل کارایی بالایی که دارد باید دارای جنس مرغوب و با کیفیت باشد.کیف هایی که برای حمل وسایل کودک طراحی شده عموما جیب های بیشتری دارد و جیب های آن برای بطری شیر عایق شده است.این نکته را در نظر..
237,600تومان
کوله پشتی برزنتی چیکو رنگ طوسی Chicoo کوله پشتی برزنتی چیکو رنگ طوسی Chicoo
ناموجود
برند: chicco چیکو
کوله پشتی برزنتی چیکو رنگ طوسی Chicooکیف لوازم نوزاد از ضروری ترین وسایل مورد نیاز سیسمونی می باشد و به دلیل کارایی بالایی که دارد باید دارای جنس مرغوب و با کیفیت باشد.کیف هایی که برای حمل وسایل کودک طراحی شده عموما جیب های بیشتری دارد و جیب های آن برای بطری شیر عایق شده است.این نکته را در نظر..
237,600تومان
کرم چرب کننده پوست کودک Chicco
ناموجود
برند: chicco چیکو
- ضد آلرژی- با PH طبیعی- فاقد پارابن، رنگ و الکل ..
25,000تومان
کرم مرطوب کننده پوست کودک Chicco
ناموجود
برند: chicco چیکو
ویژگی ها: حاوی امگا 3 و ویتامین ای فاقد مواد نگه دارنده, رنگ, الکل و ضد آلرژی مناسب برای از بین بردن خشکی پوست و مناسب برای پوست نوزاد از بدو تولد..
25,000تومان
کرم محافظ پوست در برابر سرما Chicco
ناموجود
برند: chicco چیکو
ویژگی ها: حاوی کره کاکائو و مناسب برای پوست دست و صورت نوزاد موجب تقویت پوست و ایجاد یک لایه محافظ در مقابل اثرات شرایط آب و هوایی می شود. این محصول فاقد هرگونه پارابن و الکل  بوده و برای کودک از بدو تولد مناسب است...
23,000تومان
کرم ضد سوختگی ضدحساسیت پوست کودک 100 میل Chicco
ناموجود
برند: chicco چیکو
کرم ضد سوختگی ضدحساسیت پوست کودک 100 میل Chicco- پیشگیری از ادرار سوختگی کودک- ضد آلرژی با PH طبیعی- فاقد رنگ و الکل - حاوی زینک اکسید(10 %)- هنگام تعویض پوشک روی پوست تمیز کودک بمالید.  ..
27,600تومان
کرم سوختگی کودک Chicco
ناموجود
برند: chicco چیکو
کرم سوختگی کودک Chicco- دارای فرمولاسیون ویژه جهت محافظت پوست و جلوگیری از التهاب و جوش های ایجاد شده از پوشک می باشد.- فاقد پارابن و فاقد الکل می باشد.- حاوی زینک اکساید (10%) و پانتنول..
25,000تومان
چراغ خواب نورانی و موزیکال صورتی chicco چراغ خواب نورانی و موزیکال صورتی chicco
ناموجود
برند: chicco چیکو
چراغ خواب نورانی و موزیکال صورتی chicco مناسب از بدو تولد دارای دکمه روشن و خاموش نور که بر روی دیوار عکس ستاره می اندازد دارای دکمه روشن و خاموش کردن موزیک ..
149,000تومان
نمايش 1 تا 15 از 133 (9 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات