سبد خرید

Yoomi یومی

گرم کننده شیشه شیر یومی Yoomi گرم کننده شیشه شیر یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
گرم کننده شیشه شیر یومی Yoomiمحتویات درون شیشه شیر را بیش از اندازه گرم نمی کند. گرمای آن به صورت بسیار طبیعی و در حد گرمای شیر مادر لست که سبب می شود مواد مغذی در شیر محافظت شده و از بین نروند. ویژگی منحصر به فرد این محصول گرم کردن شیر نوزاد در مدت زمان 60 ثانیه، تنها با فشردن یک دکمه اس..
144,000تومان
محافظ گرم کننده یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
محافظ گرم کننده یومی Yoomiمحافظ یا Pod محل قرار دادن گرم کننده این محافظ برای شارژ گرم کننده در مایکرویو طراحی شده است. گرم کننده را داخل Pod یا محافظ قرار داده و سپس به مدت 2 دقیقه داخل مایکروویو قرار دهید. محلی مناسب و ایمن برای تمیز و سالم نگه داشتن گرم کننده  فاقد هر گونه مواد مضر..
61,000تومان
شیشه شیر 240 میل یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
شیشه شیر 240 میل یومی Yoomiمناسب برای کودکان از بدو تولد این شیشه شیر فاقد مواد مضر بیسفنول بوده و بدنه آن کاملا سبک و ارگونومیک طراحی شده است. بدنه این شیشه شیر از پلاستیک بوده و مدرج است. طراحی ارگونومیک بدنه باعث می شود کودک به آسانی آن را در دست بگیرد. این سری بسیار نرم و انعطاف ذ..
138,000تومان
شیشه شیر 140 میل یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
شیشه شیر 140 میل یومی Yoomiمناسب برای کودکان از بدو تولد این شیشه شیر فاقد مواد مضر بیسفنول بوده و بدنه آن کاملا سبک و ارگونومیک طراحی شده است. بدنه این شیشه شیر از پلاستیک بوده و مدرج است. طراحی ارگونومیک بدنه باعث می شود کودک به آسانی آن را در دست بگیرد. این سری بسیار نرم و انعطلف پ..
124,000تومان
شیردوش دستی و الکتریکی یومی Yoomi شیردوش دستی و الکتریکی یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
شیردوش دستی و الکتریکی یومی Yoomiشیر مادر مخصوصا در 6 ماه اول زندگی نوزاد, بهترین و مفیدترین خوراکی است که نوزاد می تواند مصرف کند.مادرانی که به هر دلیل از فرزندشان برای مدت زمانی دور هستند می توانند با دوشیدن و نگهداری مناسب از شیر, نگران تغذیه فرزندشان نباشند.شیر مادر را تا 6 ساعت می ت..
1,725,000تومان
ست نوزادی شیشه شیر مدل Y18B1W1P با حجم 240 میل یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست نوزادی شیشه شیر مدل Y18B1W1P با حجم 240 میل یومی Yoomiست نوزادی یک محصول سه تکه با عملکرد کاملا منحصر به فرد است که شال یک شیشه شیر 240 میلی لیتر، یک گرم کننده (وارمر قابل شارژ بدون نیاز به باتری و برق) و یک شارژر گرم کننده  شیشه شیر دارای بدنه ای پلاستیکی و سری از جنس سیلیکون فوق العاده..
273,000تومان
ست نوزادی شیشه شیر مدل Y15B1W1P با حجم 140 میل یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست نوزادی شیشه شیر مدل Y15B1W1P با حجم 140 میل یومی Yoomiست نوزادی یک محصول سه تکه با عملکرد کاملا منحصر به فرد است که شال یک شیشه شیر 140 میلی لیتر، یک گرم کننده (وارمر قابل شارژ بدون نیاز به برق و باتری) و یک شارژر گرم کننده  شیشه شیر دارای بدنه ای پلاستیکی و سری از جنس سیلیکون فوق العاده..
263,000تومان
ست نوزادی شیشه شیر 240 میل یومی Yoomi ست نوزادی شیشه شیر 240 میل یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست نوزادی شیشه شیر 240 میل یومی Yoomiست نوزادی شیشه شیر یومی شامل دو تکه با عملکرد کاملا منحصر به فرد است، یک شیشه شیر 240 میلی لیتری و یک گرم کننده (وارمر قابل شارژ بدون برق و باتری). محصول کشور انگلستان دارای شش لایه آنتی کولیکشیشه شیر:دارای بدنه ای پلاستیکی از جنس سیلیکون ..
225,000تومان
ست نوزادی شیشه شیر 140میل یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست نوزادی شیشه شیر 140میل یومی Yoomiست نوزادی شیشه شیر یومی شامل دو تکه با عملکرد کاملا منحصر به فرد است، یک شیشه شیر 140 میلی لیتری و یک گرم کننده (وارمر). محصول کشور انگلستان دارای شش لایه آنتی کولیکشیشه شیر:دارای بدنه ای پلاستیکی از جنس سیلیکون فوق العاده نرم و انعطاف پذیر..
218,000تومان
ست شارژر و گرم کننده یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست شارژر و گرم کننده یومی Yoomiاین ست نوزادی شامل دو تکه گرم کننده و شارژر است. محتویات درون شیشه شیر را بیش از اندازه گرم نمی کند. گرمای آن به صورت بسیار طبیعی و در حد گرمای شیر مادر است که سبب می شود مواد مغذی در شیر محافظت شده و از بین نروند. ویژگی منحصر به فرد این محصول گرم کردن شیر..
153,000تومان
ست دو عددی شیشه شیر 240 میل یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست دو عددی شیشه شیر 240 میل یومی Yoomiاین ست نوزادی شامل دو عدد شیشه شیر هم سایز و مشابه است، با کیفیت فوق العاده بالایی ساخته شده است. سادگی و در عین حال زیبایی، مشخصه بارز این محصول به شمار می آید. هر یک از این شیشه ها علاوه بر طراحی ارگونومیک، دارای بدنه ای پلاستیکی و سری نرم بوده و از..
232,000تومان
ست دو عددی شیشه شیر 140 میل یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست دو عددی شیشه شیر 140 میل یومی Yoomiاین ست نوزادی شامل دو عدد شیشه شیر هم سایز و مشابه است، با کیفیت فوق العاده بالایی ساخته شده است. سادگی و در عین حال زیبایی، مشخصه بارز این محصول به شمار می آید. هر یک از این شیشه ها علاوه بر طراحی ارگونومیک، دارای بدنه ای پلاستیکی و سری نرم بوده و از..
222,000تومان
ست دو عددی سرشیشه با جریان متوسط یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست دو عددی سرشیشه با جریان متوسط یومی Yoomiمناسب برای کودکان بالای دو ماه سرشیشه نرم و قابل انعطاف آنتی کولیک دارای جریان آهسته (Slow Flow Teats) دارای 6 منفذ و دریچه برای خروج هوا و جلوگیری از نفخ کودک فاقد هر گونه مواد مضر شیمیایی ..
77,000تومان
ست دو عددی سرشیشه با جریان سریع یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست دو عددی سرشیشه با جریان سریع یومی Yoomiمناسب برای کودکان بالای 4 ماه سرشیشه نرم و قابل انعطاف آنتی کولیک دارای جریان سریع (Fast Flow teats) دارای 6 منفذ و دریچه برای خروج هوا و جلوگیری از نفخ کودک فاقد هر گونه مواد مضر شیمیایی  ..
77,000تومان
ست دو عددی سرشیشه با جریان خیلی آهسته یومی Yoomi
ناموجود
برند: Yoomi یومی
ست دو عددی سرشیشه با جریان خیلی آهسته یومی Yoomiمناسب برای کودکان از بدو تولد سرشیشه نرم و قابل انعطاف آنتی کولیک دارای جریان خیلی آهسته ( Super Slow Flow Teats) دارای 6 منفذ و دریچه برای خروج هوا و جلوگیری از نفخ کودک فاقد هر گونه مواد مضر شیمیایی..
77,000تومان
نمايش 1 تا 15 از 17 (2 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات