سبد خرید

واکر و روروئک

واکر کودک طرح هواپیما وین فان Winfun واکر هواپیما وین فان، کودک را تشویق می کند تا اولین قدم های خود را بردارد، کودک نوپا همواره مشتاق یادگیری است و برای کمک به او می توان از اسباب بازی های جذاب و آموزشی استفاده کرد. این واکر به توسعه مهارت های دستی کودک کمک می کند، واکر هواپیما وین فان ی..
4,050,000تومان
واکر قطار چند کاره وین فان Winfunقابل استفاده برای کودکان 1 تا 3 سال زمانی که تریلر به قطار متصل شود کودک می تواند بر روی این اسباب بازی سواری کند. تقویت مهارت شناخت حروف انگلیسی تقویت مهارت حرکتی، شنوایی و لامسه این اسباب بازی به 3 عدد باتری نیاز دارد. دارای رنگ بندی جذاب   ..
4,190,000تومان
واکر قطار چند کاره صورتی وین فان Winfunمناسب برای کودکان 1 تا 3 سال با وصل کردن تریلر به قطار کودک می تواند بر روی این اسباب بازی جذاب سواری کند. کمک به یادگیری حروف انگلیسی و رنگ ها نیاز به 3 عدد باتری ..
3,760,000تومان
راکر اسب وین فان Winfunاین راکر اسب دو کاره است و هم به صورت گهواره ای و هم به صورت سواری قابل استفاده است. در حالت گهواره ای کودک رو زین نشسته و پای خود روی رکاب سبز پایین راکر قرار می دهد و به سمت جلو و عقب تکان می خورد. در حالت سواری نیز کودک با کمک پای خود و چرخ های راکر به سمت جلو حر کت می کند..
3,750,000تومان
واکر پازلی کودکاین واکر برای کودکان بالای 3 سال مناسب است و دارای 12 بلوک رنگی زیبا می باشد. روی هر بلوک عدد و حرف انگلیسی نوشته شده که مناسب برای آموزش حروف انگلیسی و اعداد به کودکان می باشد.کودک می تواند بلوک های رنگی را درون چرخ دستی یا واکر قرار دهد و به حرکت درآورد.چرخ دستی دارای 4 چرخ و یک دس..
1,451,000تومان
واکر فضایی کودک رنگ آبیاین واکر برای کودکان بالای 18 ماه مناسب است و دارای اشکال مختلفی از فضا می باشد. در قسمت وسط اینواکر یک هواپیما است که قابل جدا شدن است و همچنین موزیکال و چرادار نیز می باشد و می توان روی زمین آن را به حرکت درآورد.این واکر دارای اشکال مختلف هندسی با تصاویر فضایی است که به یاد..
1,169,000تومان
نمايش 1 تا 6 از 6 (1 صفحه)

واکر و روروئک 

خرید اینترنتی (خرید آنلاین) از فروشگاه بیبی پرو- انواع واکر و روروئک، با بهترین قیمت ها| ارسال فوری به سراسر ایران| با بسته بندی زیبا – هم اکنون سفارش دهید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات