سبد خرید

کالسکه و کریر

 ست 5 تکه کالسکه کریر کودک مدل ویدا پلاس رنگ مشکی بیبی هوم Babyhome  ست 5 تکه کالسکه کریر کودک مدل ویدا پلاس رنگ مشکی بیبی هوم Babyhome
برترین برندها
 ست 5 تکه کالسکه کریر کودک مدل ویدا پلاس رنگ مشکی بیبی هوم Babyhomeویژگی ها:دارای دسته ی ارگونومیک جهت حمل کالسکهدارای یک عدد ساکدارای یک سبد در قسمت زیرین کالسکه جهت قرار دادن ساک و دیگر وسایل در آنمجهز به یک کمربند ایمنی جهت ایمنی کودکدارای یک سایه بان استاندارددارای پنجره دید مادرم..
12,490,000تومان
 ست 5 تکه کالسکه کریر کودک مدل ویدا پلاس رنگ مشکی با فریم نقره ای بیبی هوم Babyhome  ست 5 تکه کالسکه کریر کودک مدل ویدا پلاس رنگ مشکی با فریم نقره ای بیبی هوم Babyhome
برترین برندها
 ست 5 تکه کالسکه کریر کودک مدل ویدا پلاس رنگ مشکی با فریم نقره ای بیبی هوم Babyhomeویژگی ها:دارای دسته ی ارگونومیک جهت حمل کالسکهدارای یک عدد ساکدارای یک سبد در قسمت زیرین کالسکه جهت قرار دادن ساک و دیگر وسایل در آنمجهز به یک کمربند ایمنی جهت ایمنی کودکدارای یک سایه بان استاندارددارای..
12,490,000تومان
ست کالسکه کریر ویدا مشکی طلایی بیبی هوم Babyhome ست کالسکه کریر ویدا مشکی طلایی بیبی هوم Babyhome
ناموجود
ست کالسکه کریر ویدا مشکی طلایی بیبی هوم Babyhomeتهیه سیسمونی یکی از خرید های هیجان انگیز برای پدر و مادران در طول زندگیشون هست و انتخاب یک کالسکه و کریر مناسب همواره یکی از دغدغه های والدین برای تهیه سیسمونی می باشد . امروزه تنوع زیادی از کالسکه و کریر ها با برند های متفاوتی در بازار موجود..
7,051,000تومان
ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا مشکی قرمز بیبی هوم Babyhome ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا مشکی قرمز بیبی هوم Babyhome
ناموجود
ست کالسکه کریر ویدا مشکی طلایی بیبی هوم Babyhomeتهیه سیسمونی یکی از خرید های هیجان انگیز برای پدر و مادران در طول زندگیشون هست و انتخاب یک کالسکه و کریر مناسب همواره یکی از دغدغه های والدین برای تهیه سیسمونی می باشد . امروزه تنوع زیادی از کالسکه و کریر ها با برند های متفاوتی در بازار موجود..
6,800,000تومان
ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا مشکی زرد بیبی هوم Babyhome ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا مشکی زرد بیبی هوم Babyhome
ناموجود
ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا مشکی زرد بیبی هوم Babyhomeتهیه سیسمونی یکی از خرید های هیجان انگیز برای پدر و مادران در طول زندگیشون هست و انتخاب یک کالسکه و کریر مناسب همواره یکی از دغدغه های والدین برای تهیه سیسمونی می باشد . امروزه تنوع زیادی از کالسکه و کریر ها با برند های متفاوتی در بازار م..
7,990,000تومان
ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا مشکی آبی بیبی هوم Babyhome ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا مشکی آبی بیبی هوم Babyhome
ناموجود
ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا مشکی آبی بیبی هوم Babyhomeتهیه سیسمونی یکی از خرید های هیجان انگیز برای پدر و مادران در طول زندگیشون هست و انتخاب یک کالسکه و کریر مناسب همواره یکی از دغدغه های والدین برای تهیه سیسمونی می باشد . امروزه تنوع زیادی از کالسکه و کریر ها با برند های متفاوتی در بازار م..
7,990,000تومان
ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا بنفش بیبی هوم Babyhome ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا بنفش بیبی هوم Babyhome
ناموجود
ست 5 تکه کالسکه کریر ویدا بنفش بیبی هوم Babyhomeتهیه سیسمونی یکی از خرید های هیجان انگیز برای پدر و مادران در طول زندگیشون هست و انتخاب یک کالسکه و کریر مناسب همواره یکی از دغدغه های والدین برای تهیه سیسمونی می باشد . امروزه تنوع زیادی از کالسکه و کریر ها با برند های متفاوتی در بازار موجود..
3,975,000تومان
ست 5 تکه کالسکه کریر مدل ایموشن رنگ کرم بیبی هوم Babyhome ست 5 تکه کالسکه کریر مدل ایموشن رنگ کرم بیبی هوم Babyhome
ناموجود
ست 5 تکه کالسکه کریر مدل ایموشن رنگ کرم بیبی هوم Babyhomeانتخاب کالسکه ی مناسب بستگی به نوع استفاده شما از آن دارد. جمع و جور بودن کالسکه مزیت بزرگی است که کالسکه های عصایی در مقایسه با کالسکه های دسته مبله دارند. داشتن سایه بان برای کالسکه ی کودکانی که در فصل تابستان یه دنیا می آیند بسیار مفید..
4,750,000تومان
ست 5 تکه کالسکه کریر مدل ایموشن بنفش بیبی هوم Babyhome ست 5 تکه کالسکه کریر مدل ایموشن بنفش بیبی هوم Babyhome
ناموجود
ست 5 تکه کالسکه کریر مدل ایموشن بنفش بیبی هوم Babyhomeانتخاب کالسکه ی مناسب بستگی به نوع استفاده شما از آن دارد. جمع و جور بودن کالسکه مزیت بزرگی است که کالسکه های عصایی در مقایسه با کالسکه های دسته مبله دارند. داشتن سایه بان برای کالسکه ی کودکانی که در فصل تابستان یه دنیا می آیند بسیار مفید می..
3,675,000تومان
 ست 5 تکه کالسکه کریر کودک مدل ویدا پلاس رنگ بنفش بیبی هوم Babyhome  ست 5 تکه کالسکه کریر کودک مدل ویدا پلاس رنگ بنفش بیبی هوم Babyhome
ناموجود
 ست 5 تکه کالسکه کریر کودک مدل ویدا پلاس رنگ بنفش بیبی هوم Babyhomeویژگی ها:دارای دسته ی ارگونومیک جهت حمل کالسکهدارای یک عدد ساکدارای یک سبد در قسمت زیرین کالسکه جهت قرار دادن ساک و دیگر وسایل در آنمجهز به یک کمربند ایمنی جهت ایمنی کودکدارای یک سایه بان استاندارددارای پنجره دید مادرم..
4,775,000تومان
نمايش 1 تا 10 از 10 (1 صفحه)

کالسکه چند کاره، ترکیبی یا کمبو (Combo)

ویژگی‌های این کالسکه را می‌توان مطابق با موقعیت‌های مختلف و رشد کودک تغییر داد. بعضی از کالسکه‌های کومبو را می‌توان به‌عنوان صندلی اتومبیل نیز به کاربرد اما خیلی اوقات این گزینه باید جداگانه همراه با آداپتور خریداری شود. کالسکه کومبو را معمولاً می‌توان به گهواره و تختخواب نیز تبدیل کرد. بعضی مدل‌های آن‌هم دارای قابلیت جابجایی دسته یا نشیمنگاه هستند. به‌این‌ترتیب، کودک می‌تواند روبه‌جلو یا روبه‌روی کسی که او را هل می‌دهد، بنشیند. این نوع کالسکه معمولاً تا ۱۸ کیلوگرم وزن را می‌تواند تحمل کند؛ بنابراین با بزرگ شدن کودک لازم نیست کالسکه او را تعویض کنید. بعضی از کالسکه‌های کومبو به‌صورت پکیج چند تکه شامل چهارچوب یا اسکلت، گهواره سبدی، صندلی باقابلیت جابه‌جایی، پمپ باد و فشارسنج برای چرخ‌ها و … به فروش می‌رسند اما در بعضی از مدل‌های دیگر باید هر یک از این تکه‌ها را جداگانه خریداری کرد. این نوع کالسکه معمولاً گران‌قیمت هستند.

 

 

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات