۱۴۰۳/۰۲/۱۷
مجله ویکی بیبی: بارداری و زایمان | نوزاد و کودک | ورود | نام نویسی
تازه های ویکی بیبی

درباره نویسنده

مطالب مشابه

5 ديدگاه

  1. 4

    h.360

    به نظرم کیف لوازم نوزاد جزو وسایل ضروریه سیسمونی هستش چون وقتی که میخوای جایی بری باید تمام وسایل مورد نیازو که تو متن بالا بهش اشاره شده با خودت ببری و اینجور موقع ها یک کیف جادار و با اندازه مناسب لازم هستش. من خودم کیف برند رایکو رو خریدم هم ظاهر قشنگی داره و هم فوق العاده جادار هست.

  2. 3

    sara musavi

    یه کیف بزرگ و جادار جز واجباته بنظر من

  3. 2

    naghmeh soltani

    چقدر قیمت کیف ها گرون هم هست همه رو رنج ۴۰۰-۵۰۰ به بالا

  4. 1

    الهه ناظمی

    به نظر من خیلی مهمه برای انتخاب کیف لوازم که کیف هم بزرگ و جادار باشه هم با کیفیت .
    اینکه بتونی خیلی راحت بدون نگرانی با بچه ات به گردش بری و خیلی از وسایل مورد نیازش که ضروری و مهم هست پیشت باشه و دیگه اینکه دغدغه ای نداشته باشی .
    من خیلی پرس و جو کردم در مورد کیف های مختلف در زمان بارداریم و خیلی از اطرافیانم بهم کیف لوازم برند اوکی داگ رو پیشنهاد کردند
    من برای سیسمونی پسرم, کیف شاتل اوکی داگ رو خریدم واقعا هم جادار بود هم با کیفیت اما واقعا حیف که به خاطر قیمت دلار الان قیمت همون کیف که دو سال پیش برای بچه ام خریده بودم دو سه برابر شده و برای دخترم که الان باردارم نمی تونم اونجور که باید وسایل بخرم .

    1. 1.1

      تحریریه ویکی بیبی

      الهه ناظمی عزیز از اینکه نظر خودتون رو دررابطه با تجربه ای که داشتید با ما به اشتراک گذاشتید متشکریم .
      امید به آن دارید که با بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و ثبات قیمت ها در بازار لذت تهیه سیسمونی و وسایل نوزاد برای تمام مادران تجربه ای شیرین و لذت بخش شود .

نظرات بسته شده اند

استفاده از مطالب وبسايت ویکی بیبی فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين وسايت متعلق به فروشگاه آنلاین بیبی پرو می‌باشد. Copyright © 2017